Vinkt af.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:37 schreef alopio het volgende:
Voor mij minder jaar, laatste paar maanden wegens ziekte gedwongen thuis, moeilijkheden op het werk waardoor ik eigenlijk iets anders wil. Gaat alweer beter gelukkig maar ik hoop wel dat er ten goede iets gaat veranderen in 2018. En dat gaat ook gebeuren
quote:Op zondag 31 december 2017 11:37 schreef alopio het volgende:
Voor mij minder jaar, laatste paar maanden wegens ziekte gedwongen thuis, moeilijkheden op het werk waardoor ik eigenlijk iets anders wil. Gaat alweer beter gelukkig maar ik hoop wel dat er ten goede iets gaat veranderen in 2018. En dat gaat ook gebeuren
quote:Op zondag 31 december 2017 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
U2 was een beetje de Ed Sheeran van de jaren 80. Alles wat ze toen maakte, staat hoog in de lijst
quote:Op zondag 31 december 2017 11:37 schreef cafca het volgende:
Nog steeds niet gevonden wat ie zoekt? Komt zeker omdat ie de straatnaambordjes niet kon vinden.
Dit was niet wat je zocht?quote:Op zondag 31 december 2017 11:37 schreef peaceman het volgende:
oh ..ben je net wakker... krijg je dit:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en 1 down nam je wel heel letterlijk
quote:Op zondag 31 december 2017 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik begon met een kut baan, werkloos, depressief, nu gelukkig weer werk. Kortstondige relatie achter de rug waar je compleet in de wolken bent, maar waar je langzaam jezelf verliest simpelweg omdat het niet jouw ding is.
Het was gewoon een jaar waarin ik mezelf verloor en weer deel terugvond, dat wel.
Ik wou die grap niet maken...quote:Op zondag 31 december 2017 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit nummer komt wel op het goede moment zeg.
Ik heb nog steeds niet gevonden wat ik zocht.
Duel, Old Man, Here I Go Again en What's Going on hebben inderdaad een flinke stemboost gehad. De rest weet ik niet.quote:Op zondag 31 december 2017 11:37 schreef Chiappucci het volgende:
https://www.npo.nl/top-2000-quiz/30-11-2017/VPWON_1277889
Hierbij de Top 2000 quiz
O.a. Take Me Out, Chained To The Rhythm, Here I Go Again, Pa, Dancing Queen, What's Going On, Imagine, There She Goes, Old Man, Duel, Johnny Be Goode, Shake It Off,
je bent er bekend mee?quote:Op zondag 31 december 2017 11:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Succes met de operatie! Komt goed!
En soep is best lekker, Zul je veel gaan eten!
Ucciequote:
Thanks!quote:Op zondag 31 december 2017 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank...
Maar ik wens je veel succes het komende jaar met je job, hopelijk ergens anders...
quote:Op zondag 31 december 2017 11:36 schreef cafca het volgende:
2017 was een jaar met ups en downs voor mij, maar ik kijk met goede moed uit naar 2018
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |