Een gewezen stroman kan geen vuurwerk meer afsteken.quote:Op zondag 31 december 2017 13:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
stel je voor, jij was een stroman, zou je dan vuurwerk afsteken?
Best wel humor eigenlijk. Behalve voor de omstanders.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Dan heb je 40 jaar op deze aarde rondgelopen en kom je op deze debiele manier aan je einde.
quote:Op zondag 31 december 2017 13:33 schreef OllieA het volgende:
[..]
stel je voor, jij was een stroman, zou je dan vuurwerk afsteken?
Jammer inderdaad, wel goed dat deze de ergste klap zelf opving zodat deze niemand meenemen deed.quote:Op zondag 31 december 2017 13:40 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Best wel humor eigenlijk. Behalve voor de omstanders.
Jij bent niet zo heel slim he? Die tabel bevestigt juist mijn punt.quote:Op zondag 31 december 2017 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet de explosieve kracht?
Lul niet gewoon de politie na, je praat poep.
[ afbeelding ]
In principe is elke millimeter diameter van zo’n ding een meter vuur, als je zoals in swifterbant een shell met een doorsnede van 10cm af gaat steken middenin een woonwijk met kinderen ernaast ben je gewoon een druif. Of in dit geval een uitelkaar gespatte druif.quote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Blijkbaar... Nou is dit een 8 inch shell, en die man had 4 inch dacht ik hier ergens te lezen. Maar het principe blijft hetzelfde.
Dat zou per definitie mijn droomman al niet zijn dus ja: Ik zou hem om die reden heel snel verlaten.quote:Op zondag 31 december 2017 13:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Stel je voor je hebt echt een droomman. Ideaal, maar een paar dagen per jaar steekt hij vuurwerk af. Dat is het kind nog in hem.
Zou jij hem om die reden verlaten, als het verder je droomman is?
Ik had het over het lont.quote:Op zondag 31 december 2017 14:20 schreef Ener-G het volgende:
[..]
In principe is elke millimeter diameter van zo’n ding een meter vuur, als je zoals in swifterbant een shell met een doorsnede van 10cm af gaat steken middenin een woonwijk met kinderen ernaast ben je gewoon een druif. Of in dit geval een uitelkaar gespatte druif.
Godver wat ben jij dom, het gaat om explosie snelheid en druk.quote:Op zondag 31 december 2017 14:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij bent niet zo heel slim he? Die tabel bevestigt juist mijn punt.
Timothy McVeigh had ook alleen maar een rotje achter in zijn bestelbus toch? Gezeur allemaal om een beetje amoniumnitraat.quote:Op zondag 31 december 2017 14:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver wat ben jij dom, het gaat om explosie snelheid en druk.![]()
Dat geeft een shell zijn kracht.
Hou maar op met deze discussie, jij weet duidelijk niet waarover je het hebt.
In principe ja, ware het niet dat het een salute shell betrof. Die heeft een titanium effect van een meter ofzo.quote:Op zondag 31 december 2017 14:20 schreef Ener-G het volgende:
[..]
In principe is elke millimeter diameter van zo’n ding een meter vuur, als je zoals in swifterbant een shell met een doorsnede van 10cm af gaat steken middenin een woonwijk met kinderen ernaast ben je gewoon een druif. Of in dit geval een uitelkaar gespatte druif.
Denk dat je weinig ziet, gewoon een explosie/stofwolk en een dode vent er na.quote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Stiekem zou ik de beelden wel willen zien.
Een titanium effect van een meter? Vertel, was Da?quote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
In principe ja, ware het niet dat het een salute shell betrof. Die heeft een titanium effect van een meter ofzo.
Heel internet staat toch vol met dat soort beelden? Leef je uit zou ik zeggen..quote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Stiekem zou ik de beelden wel willen zien.
Ah ja, haal er maar iets totaal anders bij.quote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Timothy McVeigh had ook alleen maar een rotje achter in zijn bestelbus toch? Gzeur allemaal.
Dat is het allerzwaarste vuurwerk. Met titanium voor na-effect.quote:Op zondag 31 december 2017 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een titanium effect van een meter? Vertel, was Da?
En nu is het een krent..quote:Op zondag 31 december 2017 14:20 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Nou vooruit, 2-3 meter.quote:Op zondag 31 december 2017 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een titanium effect van een meter? Vertel, was Da?
Totaal iets anders? Het is een explosief, meer kruit is meer knal.quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, haal er maar iets totaal anders bij.
Vuurwerk bevat flashkruit dat gemaakt wordt om te knallen, niet om dingen op te blazen.
Hetzelfde flashkruit wat in een saluteshell zit, zit ook in legaal siervuurwerk. Het mag alleen niet in legaal knalvuurwerk zitten.
Het is geen explosief/bom slimpie.quote:Op zondag 31 december 2017 14:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Totaal iets anders? Het is een explosief, meer kruit is meer knal.
Grote bom, grote biem. Grotere bom, grotere biem.
Kleine biem, kleine au, grote biem grote au.
Is het je nu ongeveer duidelijk, Henk?
Goed verhaal wel.quote:Op zondag 31 december 2017 14:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is geen explosief..
...explosie snelheid.
En ik maar zoeken naar je post! Is het nr. 301.quote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beschonken toestand, daar heb je het al.
Wat denk jij, dit jaar meer vuurwerkslachtoffers of alcoholslachtoffers bij de eerste hulp? Vorige jaarwisseling was het een nek aan nek race. Maar ook alcohol verbieden dan maar?
Nee, vuurwerk is gevaarlijk, daarom verbieden.quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat iemand zichzelf doodt met iets wat al illegaal is, moet je iets dat legaal is verbieden. Wat een domme redenatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |