Fijn dat mijn vraag wordt beantwoordquote:
Ja, zomaar per ongeluk.quote:Op zondag 31 december 2017 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn dat mijn vraag wordt beantwoord![]()
Ik toch die van Bryanquote:
Goed gedaan!quote:Op zondag 31 december 2017 10:20 schreef MTheBassman het volgende:
Gerard Ekdom is de enige DJ die ik altijd gemist heb. Zelfs die knakker tussen 4 en 6 heb ik gezien
ik heb Cielke gemist en die knakker tussen 4 en 6. ik ben oudquote:Op zondag 31 december 2017 10:20 schreef MTheBassman het volgende:
Gerard Ekdom is de enige DJ die ik altijd gemist heb. Zelfs die knakker tussen 4 en 6 heb ik gezien
Ja, maar ook Edje Sheeran en Adelequote:Op zondag 31 december 2017 10:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoi
Valt mee toch? We krijgen nog Deep Purple, Led Zeppelin, Hurricane en Sjors Maikel bijvoorbeeld
Dat is niet nodig, we kunnen eerder mensen royeren uit de samenleving die bereid zijn hierop te stemmen.quote:Op zondag 31 december 2017 10:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ed sheeran had zn gedachtes beter voor zich kunnen houden
dat verbaast inmiddels niemand meer.quote:
GDP?quote:
verontrustend he?!quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even klagen.
Ik wilde Sound of Silence in mijn spotify playlist gooien. Raad eens welke versie er als eerste suggestie kwam?![]()
![]()
![]()
Die van Bløf?quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even klagen.
Ik wilde Sound of Silence in mijn spotify playlist gooien. Raad eens welke versie er als eerste suggestie kwam?![]()
![]()
![]()
Ik zeg het je, over een paar jaar kennen meer mensen die totale gehoorgangverkrachting dan het origineel.quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even klagen.
![]()
![]()
Ja al had dat van mij wel een ander lied van Edje Kadetje mogen zijnquote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Cee het volgende:
Ook gewoon een moderne klassieker dit, niet zo druk maken jongens.
Verder heb ik niet veel met edjequote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat verbaast inmiddels niemand meer.
Disturbed?quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even klagen.
![]()
![]()
Iets met dis en turbed?quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even klagen.
![]()
![]()
quote:
de mooiste komt zoquote:Op zondag 31 december 2017 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pearl Jam heeft trouwens ook goed geboerd zie ik. Op 37 en 30
Hier ben ik dus ook bang, ook dat ie hoger gaat komen dan het origineel.quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg het je, over een paar jaar kennen meer mensen die totale gehoorgangverkrachting dan het origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |