verontrustend he?!quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even klagen.
Ik wilde Sound of Silence in mijn spotify playlist gooien. Raad eens welke versie er als eerste suggestie kwam?![]()
![]()
![]()
Die van Bløf?quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even klagen.
Ik wilde Sound of Silence in mijn spotify playlist gooien. Raad eens welke versie er als eerste suggestie kwam?![]()
![]()
![]()
Ik zeg het je, over een paar jaar kennen meer mensen die totale gehoorgangverkrachting dan het origineel.quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even klagen.
![]()
![]()
Ja al had dat van mij wel een ander lied van Edje Kadetje mogen zijnquote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Cee het volgende:
Ook gewoon een moderne klassieker dit, niet zo druk maken jongens.
Verder heb ik niet veel met edjequote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat verbaast inmiddels niemand meer.
Disturbed?quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even klagen.
![]()
![]()
Iets met dis en turbed?quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even klagen.
![]()
![]()
quote:
de mooiste komt zoquote:Op zondag 31 december 2017 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pearl Jam heeft trouwens ook goed geboerd zie ik. Op 37 en 30
Hier ben ik dus ook bang, ook dat ie hoger gaat komen dan het origineel.quote:Op zondag 31 december 2017 10:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg het je, over een paar jaar kennen meer mensen die totale gehoorgangverkrachting dan het origineel.
x2quote:Op zondag 31 december 2017 10:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ed sheeran had zn gedachtes beter voor zich kunnen houden
Van Alive snap ik het wel Just Breath is een stuk minderquote:Op zondag 31 december 2017 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pearl Jam heeft trouwens ook goed geboerd zie ik. Op 37 en 30
Iets met wansmaakquote:Op zondag 31 december 2017 10:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hier ben ik dus ook bang, ook dat ie hoger gaat komen dan het origineel.
Waarom vinden mensen dat gedrocht goed?
Oh jee...quote:Op zondag 31 december 2017 10:24 schreef livelink het volgende:
Ik ken die hele disturbed-versie niet eens. Die heb ik tot nog toe kennelijk vakkundig ontweken. Ik begin zo langzamerhand nieuwsgierig te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |