En dit is niet de Cross van een paar maanden geleden. Taylor is niet meer zo goed als dat hij ooit was.quote:Op zondag 31 december 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat Taylor niet meer de Taylor is die wel even een Rob Cross oprolt? Misschien begin ik een zeur te worden maar zijn jullie de cruciale missers van Jamie Lewis en Gary Anderson dit toernooi vergeten of zo? Dat dubbelpercentage ziet er inderdaad leuk uit, maar vertelt niet het hele verhaal. Cross is scorend minstens gelijkwaardig aan Taylor. Echt, dit is niet meer de groteberenTaylor die je wel even op komt vreten zoals dat misschien in 2013 was.
Normaal gesproken is teeler kansloos als je het op fysiek gaat gooien met zo een potje met zoveel setsquote:Op zondag 31 december 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat Taylor niet meer de Taylor is die wel even een Rob Cross oprolt? Misschien begin ik een zeur te worden maar zijn jullie de cruciale missers van Jamie Lewis en Gary Anderson dit toernooi vergeten of zo? Dat dubbelpercentage ziet er inderdaad leuk uit, maar vertelt niet het hele verhaal. Cross is scorend minstens gelijkwaardig aan Taylor. Echt, dit is niet meer de groteberenTaylor die je wel even op komt vreten zoals dat misschien in 2013 was.
.rarquote:Op zondag 31 december 2017 02:53 schreef Anonymousz het volgende:
Was in slaap gevallen anti genot
Maar die chris cross sooooooooow
En niet te vergeten dat Cross het tijdperk Taylor nooit heeft meegemaakt.quote:Op zondag 31 december 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan vind je mij soms arrogantquote:Op zondag 31 december 2017 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is geen favoriet aan te wijzen, dus ga even niet de vaste volgers de les proberen te lezen; Cross is the real deal.
nee? taylor gooit juist in lange formats viesconstant. en kan dit niveau hele wedstrijden vol houden. constant druk zetten op de beurt van de tegenstander. de matchplay die hij dit jaar nog won gingen tot 19 gewonnen legs he dat zijn ook ff 7 sets bijna.quote:Op zondag 31 december 2017 10:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Normaal gesproken is teeler kansloos als je het op fysiek gaat gooien met zo een potje met zoveel sets
Ik zal mijn voorkeur voor The Power hier niet meer uitspreken. D'accord?quote:Op zondag 31 december 2017 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het kan alle kanten op. #genot
Het meest gun ik de wereldtitel darts 2018 aan:quote:Op zondag 31 december 2017 10:43 schreef Zorro het volgende:
Meest:
1. Taylor, eruit met een WK
2. Whitlock
3. Lewis
4. G. Anderson
5. Wright
Minst:
1. Barneveld
2. V Gerwen
3. Gurney
4. King
5. Painter
Al had ik bij minst achteraf gezien 1. en 2. moeten omwisselen![]()
Als dit iets aantoont, dan is het maar hoe ridiculously overhyped het WK is t.o.v. andere toernooien. Het is wel het belangrijkste toernooi okee, maar het is raar dat je met 1 goed WK meer kunt verdienen dan met een heel jaar schroeien op de andere toernooien.quote:Op zondag 31 december 2017 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
If Rob Cross wins the final, he'll only finish £30,500 behind Michael van Gerwen. That would mean he could realistically be #1 in 12 months.
Tot diep in de nachtquote:Op zondag 31 december 2017 10:28 schreef franklop het volgende:
1,2 miljoen kijkers gemiddeld gisteren voor beide halve finales
hij kan alleen niet rekenen. Cross kan er nog 230k pond bij krijgen en komt dan op 50,500 van MvGquote:Op zondag 31 december 2017 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Burton DeWitt
@bsd987
2 min.2 minuten geleden
Here's the seasonal ranking money earned. If Rob Cross wins the final, he'll only finish £30,500 behind Michael van Gerwen. That would mean he could realistically be #1 in 12 months.
Zet wel ff een safety betje op Taylor he gastquote:
Ff afdekken inderdaadquote:Op zondag 31 december 2017 11:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Zet wel ff een safety betje op Taylor he gast
Dat hoeft ook niet. Hij moet de triples rakenquote:Op zondag 31 december 2017 11:30 schreef Momo... het volgende:
Zul je zien dat Cross morgenavond geen pepernoot raakt.
Nog niet gekeken, vandaag eerst ff PL doenquote:Op zondag 31 december 2017 11:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ff afdekken inderdaadmaar Taylor is nog favoriet bij de bookies. Best gek eigenlijk. Speel jij nog iets dan vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |