abonnement Unibet Coolblue
pi_176180343
Cross licht favoriet.
Taylor heeft in mijn ogen absoluut geen indruk gemaakt dit toernooi. Ja, hij is bij vlagen zeer scherp op zijn dubbels, maar anderzijds is hem dit hele toernooi ook weinig in de weg gelegd en heeft hij zodoende ook amper onder druk gestaan. De keren dat hij enigszins onder druk leek te komen staan (met name tegen Gerrie) kwam ook hij niet heel erg overtuigend over.
Puur op basis van al zijn ervaring en zijn staat van dienst heeft hij een goede kans omdat hij tegen een debutant speelt. Als Cross echter zijn niveau van tegen MvG morgenavond haalt word hij denk ik wereldkampioen, Taylor gaat dat scorend niet bijhouden.
pi_176180869
Aardig potje gemist zo te zien
Jack does it in real time...
  Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 07:24:52 #228
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176181538
quote:
7s.gif Op zondag 31 december 2017 02:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waarom niet? Legendarische darter, heeft de sport in zijn eentje naar een hoger niveau gebracht, zou niets mooiers zijn voor zijn afscheid. Cross komt net kijken, krijgt nog wel de kans.
Maar niet d'r kans om bij zijn debuut te winnen in een finale van the legend.

Hup cross
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 31 december 2017 @ 09:14:45 #229
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176182133
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 02:47 schreef Shreyas het volgende:
Cross is natuurlijk een overrated flapdrol dat weggespeeld zal worden door Taylor. Hij werd door een dramatische Van Gerwen steeds in het zadel geholpen en in de wedstrijd gehouden. Als je vijf matchdarts vervolgens niet kan benutten praat dan niet meer over een PDC finale. Van Gerwen moet zich diep schamen dat hij als nummer 1 en regerend wereldkampioen deze wanprestatie heeft neergezet. Zoveel dubbels missen kan nooit op dit niveau. Triest, er zijn geen andere woorden voor.
Volgend jaar weer een kans.
Dit
pi_176182271
weer in slaap gevallen

downie uitgeschakeld

jammer
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176182290
Ik lach me dood als die taylor wint

lachwekkend dat iemand die met moeite nog voor het dartboard kan staan nog wereldkampioen kan worden _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176182429
Als Taylor dit wint sluit hij wel af als de morele beste darter ooit dunkt me.

Heb het totaal niet gevolgd, maar ben verbaasd dat kenners hier Cross als favoriet zien. In de sport (...) zie je over het algemeen dat iemand die voor het eerst een grote finale haalt een veel lager niveau haalt dan in de rest van het toernooi. Voor ervaren wereldtoppers geldt dan weer juist het tegendeel.
pi_176182441
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 09:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Taylor dit wint sluit hij wel af als de morele beste darter ooit dunkt me.

Heb het totaal niet gevolgd, maar ben verbaasd dat kenners hier Cross als favoriet zien. In de sport (...) zie je over het algemeen dat iemand die voor het eerst een grote finale haalt een veel lager niveau haalt dan in de rest van het toernooi. Voor ervaren wereldtoppers geldt dan weer juist het tegendeel.
De echte kenners in dit topic weten wel beter.
pi_176182459
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 09:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De echte kenners in dit topic weten wel beter.
Zoals ik al zei: het kan alle kanten op. #genot
pi_176182461
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 09:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Taylor dit wint sluit hij wel af als de morele beste darter ooit dunkt me.

Heb het totaal niet gevolgd, maar ben verbaasd dat kenners hier Cross als favoriet zien. In de sport (...) zie je over het algemeen dat iemand die voor het eerst een grote finale haalt een veel lager niveau haalt dan in de rest van het toernooi. Voor ervaren wereldtoppers geldt dan weer juist het tegendeel.
Dat zie je idd ook wanneer verdwaalde lucky shots een tennisfinale halen van een grandslam.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_176182545
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 09:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De echte kenners in dit topic weten wel beter.
echte kenners ...pff ja hoor

taylor gooit zijn pijltjes gewoon op routine

met een blinddoek op zijn kop zou hij nog hoog scoren

mentaal en fysiek kan je wel zien dat het inmiddels een wrak is....

Hij is gewoon in staat om te winnen vooral ook omdat hij bij zijn tegenstanders respect afdwingt

iedereen die tegen taylor speelt begint de wedstrijd mentaal anders dan tegen welke tegenstander ook....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 31 december 2017 @ 09:57:43 #237
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176182582
Cross gaat die ouwe pletten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176182601
Ik heb het idee dat de mensen die niet veel hebben gevolgd dit jaar nogal vergeten zijn dat Cross absoluut geen incident is. Beste mensen, hij begon met 222.250 pond sinds de start van dit kalenderjaar aan dit WK. Doe alsjeblieft niet alsof het een Kirk Shepherd 2008 is die wel even in de finale compleet in zal storten, want ja waarom zou je niet Taylor aan kunnen als je Van Gerwen ook in een bloedstollende pot verslaat. Scorend, dubbelend, 10-darter hier, 11-darter daar. Soms een kutscore wat hij meteen compenseert met een goede score.

Taylor is ook gewoon niet bijzonder de afgelopen maanden sinds zijn World Matchplay-zege. Ook dit WK staat hij helemaal niet bijzonder te gooien en zeker op zijn dubbels niet. Nog steeds is het dan wel zeker stabiel rond de 100 gemiddeld en in belangrijke legs vaak scorend goed. Daarom kan het alle kanten op, maandag. Er is geen favoriet aan te wijzen, dus ga even niet de vaste volgers de les proberen te lezen; Cross is the real deal.
  zondag 31 december 2017 @ 10:01:34 #239
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_176182617
quote:
17s.gif Op zondag 31 december 2017 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het idee dat de mensen die niet veel hebben gevolgd dit jaar nogal vergeten zijn dat Cross absoluut geen incident is. Beste mensen, hij begon met 222.250 pond sinds de start van dit kalenderjaar aan dit WK. Doe alsjeblieft niet alsof het een Kirk Shepherd 2008 is die wel even in de finale compleet in zal storten, want ja waarom zou je niet Taylor aan kunnen als je Van Gerwen ook in een bloedstollende pot verslaat.

Taylor is ook gewoon niet bijzonder de afgelopen maanden sinds zijn World Matchplay-zege. Ook dit WK staat hij helemaal niet bijzonder te gooien en zeker op zijn dubbels niet. Nog steeds is het dan wel zeker stabiel rond de 100 gemiddeld en in belangrijke legs vaak scorend goed. Daarom kan het alle kanten op, maandag. Er is geen favoriet aan te wijzen, dus ga even niet de vaste volgers de les proberen te lezen; Cross is the real deal.
102 gemiste dubbels in een halve finale is niet het niveau dat je in een finale tegen Taylor mag verwachten.
  Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 10:02:49 #240
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176182636
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 09:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Taylor dit wint sluit hij wel af als de morele beste darter ooit dunkt me.

Heb het totaal niet gevolgd, maar ben verbaasd dat kenners hier Cross als favoriet zien. In de sport (...) zie je over het algemeen dat iemand die voor het eerst een grote finale haalt een veel lager niveau haalt dan in de rest van het toernooi. Voor ervaren wereldtoppers geldt dan weer juist het tegendeel.
Hoe kun je daar dan uitspraken over doen?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_176182638
alsof Taylor alles raakt dit WK.

160 uitgooien onder druk zegt ook wel wat natuurlijk, laat staan die laatste game.

Het kan alle kanten op maar als Cross normaal speelt, wint hij makkelijk.
pi_176182653
Al ben ik voor Taylor, droomafscheid
  zondag 31 december 2017 @ 10:04:43 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176182666
quote:
5s.gif Op zondag 31 december 2017 10:02 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hoe kun je daar dan uitspraken over doen?
:D _O_

Heerlijk zulke dagjesmensen
pi_176182741


Taylor die 55 dubbels mist in een WK-finale met gemiddeldes rond de 100. Bel de pliesie, hoe ken dat.
pi_176182751
Wat zijn die statistieken in onderlinge wedstrijden?

Die cross ziet er inderdaad wel uit als een killer maar kan die mentaal zo een finale aan?

Taylor gaat gewoon relaxt het podium op straks.....hij ligt nergens wakker van

Darten is gewoon een mentale kwestie dat heeft die wedstrijd van vrijdag barnie tegen die downie weer is bewezen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176182774
Eerste ontmoeting
pi_176182792
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 10:12 schreef macca728 het volgende:
Eerste ontmoeting
oke ben benieuwd

vraag me alleen af of teeler zo een lang potje met zoveel sets aankan

dat wordt het enige struikelblok voor hem

finale is toch meer als 10 sets?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 31 december 2017 @ 10:14:15 #248
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_176182804
quote:
7s.gif Op zondag 31 december 2017 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Taylor die 55 dubbels mist in een WK-finale met gemiddeldes rond de 100. Bel de pliesie, hoe ken dat.
Incident van een paar jaar geleden, wat is zijn checkout gemiddelde dit toernooi? Scoort volgens mij steevast boven de 50%
  User die overal opduikt 2022 zondag 31 december 2017 @ 10:19:10 #249
186611 Haags
pi_176182890
Kut finale
Zonder wrijving geen glans
pi_176182896
Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat Taylor niet meer de Taylor is die wel even een Rob Cross oprolt? Misschien begin ik een zeur te worden maar zijn jullie de cruciale missers van Jamie Lewis en Gary Anderson dit toernooi vergeten of zo? Dat dubbelpercentage ziet er inderdaad leuk uit, maar vertelt niet het hele verhaal. Cross is scorend minstens gelijkwaardig aan Taylor. Echt, dit is niet meer de groteberenTaylor die je wel even op komt vreten zoals dat misschien in 2013 was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')