Nummer 8 ofzo.quote:Op zondag 31 december 2017 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Staat ook volgens mij in de top 10 best verkochte albums als ik het niet mis heb.
Ja die zijn ook goed inderdaadquote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind Trampled Underfoot en D’yer Maker ook toffe LedZep nummers.
Mja, moet wel de tijd voor zijn. Heb ooit een horrific weekendje Barca gehad in een slechte tijd.quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een goede suggestie. Samen weer plezier hebben...
Had ik ook niet van jou verwachtquote:Op zondag 31 december 2017 00:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Kan er helemaal niks mee(op 1 nummer na van Slowdive)
Die laatste is lekkerquote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind Trampled Underfoot en D’yer Maker ook toffe LedZep nummers.
Ja, behoorlijk.quote:Op zondag 31 december 2017 00:39 schreef Kyran het volgende:
Is Wake Up van RatM beetje gejat van dit nummer?
in ieder geval geen muziek gaan maken samen, zie FM, ABBA...quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een goede suggestie. Samen weer plezier hebben...
Gewoon één nemen, ik was vroeger allergisch voor katten, paarden, honten, hooi.quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hou van huisdieren maar ben allergisch voor katten en ook licht allergisch voor honden. Weet niet of ik er zelf ooit één ga nemen
40 miljoen albums is niet niks. Ga ze maar eens nummeren.quote:Op zondag 31 december 2017 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Staat ook volgens mij in de top 10 best verkochte albums als ik het niet mis heb.
Nu heb je dat daar al vrij snel natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mja, moet wel de tijd voor zijn. Heb ooit een horrific weekendje Barca gehad in een slechte tijd.
Je hoeft niet ver weg he!quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mja, moet wel de tijd voor zijn. Heb ooit een horrific weekendje Barca gehad in een slechte tijd.
quote:Op zondag 31 december 2017 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ik ook niet van jou verwacht
De kinderen gaan natuurlijk naar bed 's avonds en wat alopio zegt... dan samen iets leuks thuis doen. Zonder mobiel en zonder tv. Daar kan tijd voor gemaakt worden... en kost niets.quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Idem. Maar zegt wel iets over de rommel die geproduceerd wordt.quote:Op zondag 31 december 2017 00:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik hoop over een jaar al niet meer eigenlijk
quote:Op zondag 31 december 2017 00:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in ieder geval geen muziek gaan maken samen, zie FM, ABBA...
Iedereen is gaan slapen denk ikquote:Op zondag 31 december 2017 00:40 schreef Bugno het volgende:
Tempo opeens trouwens helemaal weg in de topics.
Bilbao was leuker inderdaadquote:Op zondag 31 december 2017 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu heb je dat daar al vrij snel natuurlijk.
Veel beter tempo ditquote:Op zondag 31 december 2017 00:40 schreef Bugno het volgende:
zijn een paar users weg. Ik vind primaquote:Op zondag 31 december 2017 00:40 schreef Bugno het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2017 00:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga slapen. Morgen nog een lange dag en nacht!
Geniet van de muziek, lieve mede-FOKkers! Ik hou van jullie allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |