Ik hou van huisdieren maar ben allergisch voor katten en ook licht allergisch voor honden. Weet niet of ik er zelf ooit één ga nemenquote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kats de deur uit
(nee grapje, ben anti-huisdier)
Hoeft ook niet perse, maar de muziek van vandaag wordt over 40 jaar niet meer gedraaid.quote:
Die vind ik oprecht een van hun beste nummers. Sowieso is dat eerste album echt onwijs goed.quote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Babe I'm Gonna Leave You zou hier ook niet misstaan
Een auto de deur uit als je die niet nodig hebt...quote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kats de deur uit
Steviequote:
Klasse mexi dat je ook nog goede muziek weet te waarderenquote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rumours staat als mainstreamalbumpje recht tussen alle shoegazeplaten, postpunk platen en noiseplaten in mijn albumlijst, zo goed is ie
Staat helemaal niet in de lijst?quote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Babe I'm Gonna Leave You zou hier ook niet misstaan
I, II, III en IV zijn allemaal top (IV wel de beste natuurlijk)quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die vind ik oprecht een van hun beste nummers. Sowieso is dat eerste album echt onwijs goed.
Staat ook volgens mij in de top 10 best verkochte albums als ik het niet mis heb.quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rumours staat als mainstreamalbumpje recht tussen alle shoegazeplaten, postpunk platen en noiseplaten in mijn albumlijst, zo goed is ie
Wat mij betreft hoeven die ook niet meer.quote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kats de deur uit
Idd tijd voor mekaar maken. Dat kan ook thuis trouwens, desnoods ga je als de kinderen op bed liggen een potje kaarten met een wijntje, maar samen iets doen is dan wel heel goed.quote:Op zondag 31 december 2017 00:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft een reden en doe je niet voor niets natuurlijk. Duidelijk is dat jullie in gesprek moeten!
Goede suggstie van fokschaap!
quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Klasse mexi dat je ook nog goede muziek weet te waarderen
Plant zingt dat nummer nog steeds live. En goed! Potverdorrie. Met een gitarist die het spel op de Spaanse gitaar meer dan machtig is.quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die vind ik oprecht een van hun beste nummers. Sowieso is dat eerste album echt onwijs goed.
Ik hoop over een jaar al niet meer eigenlijkquote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perse, maar de muziek van vandaag wordt over 40 jaar niet meer gedraaid.
Is allemaal bijzaak man. Irritaties uiten zich dan in dat soort dingen, maar gaat ergens anders over.quote:Op zondag 31 december 2017 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeven die ook niet meer.
Het leek wel leuk twaalf jaar geleden, maar het blijven geen kittens he
Overall ga ik toch voor I denk ik.quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I, II, III en IV zijn allemaal top (IV wel de beste natuurlijk)
Kan er helemaal niks meequote:Op zondag 31 december 2017 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Slowdive
Slint
Sonic Youth
Ben je ook nog eens milieuvriendelijk bezigquote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een auto de deur uit als je die niet nodig hebt...
Dat was nog eens muziekquote:Op zondag 31 december 2017 00:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Plant zingt dat nummer nog steeds live. En goed! Potverdorrie. Met een gitarist die het spel op de Spaanse gitaar meer dan machtig is.
Ja dat is ook een goede suggestie. Samen weer plezier hebben...quote:Op zondag 31 december 2017 00:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Idd tijd voor mekaar maken. Dat kan ook thuis trouwens, desnoods ga je als de kinderen op bed liggen een potje kaarten met een wijntje, maar samen iets doen is dan wel heel goed.
Dus zonder mobiel en tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |