Het smaakt natuurlijk niet écht naar koffie. Het is net als wijn die een miljoen smaaktonen kan hebben, maar uiteindelijk toch gewoon naar wijn smaakt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom drink je geen koffie als je koffie wil proeven
Ik vind die speciaalbieren met allerlei smaken echt doorgeslagen. Doe mij maar een lekkere Belgische blonde of tripel.
85 plaatsenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit heeft dus maar 60 plaatsen verloren? Echt fucking bizar.
Zou haar doen.quote:
Sterrenstof is nog niet top-10 van JvT, bizar dat deze zo hoog staat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef Guanabana het volgende:
Nice dat Sterrenstof zo hoog staat. Maar ik ga na Fortunate Son naar bed.
nog steeds erg weinig, had m echt ergens midden op de dag verwachtquote:
Dat zegt mevrouw Pippen straks, dus chagrijnig..... berg je maar Pippen...quote:
Dan moeten ze hem wel tafkappen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
9 nummers in het uur met Echoes zie ik
Dave's on sale again...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef MTheBassman het volgende:
'Mickey mouse has grown up a cow'
Koffie is een vrij gebruikelijke smaak bij zware stouts, je proeft ook voornamelijk het gebrande en niet de koffie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom drink je geen koffie als je koffie wil proeven
Ik vind die speciaalbieren met allerlei smaken echt doorgeslagen. Doe mij maar een lekkere Belgische blonde of tripel.
*OscarMopperkont zal ook wel balen dat hij echt mokeroud is inmiddels*quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is zo blij dat hij Bowie vaak live heeft gezien
* OscarMopperkont baalt wel dat hij nooit van de mogelijkheid gebruik heeft gemaakt om hem te mailen (dat mocht Oscar ooit eens) maar ja, wat ga je je held mailen.... dus nooit gedaan
Echoes wordt afgekapt denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Famous Grouse blended. Niet de beste, ik weet maar ik wil niet met relatief weinig geld tot mijn beschikking een hele dure kopen.quote:
Echoes duurt ook 23 minquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3:00?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga straks eens kijken hoe laat ik ga slapen.
Lekker man.quote:
Jammer, maar ik snap het wel....quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont baalt wel dat hij nooit van de mogelijkheid gebruik heeft gemaakt om hem te mailen (dat mocht Oscar ooit eens) maar ja, wat ga je je held mailen.... dus nooit gedaan
Daarom, 9 is wat veelquote:
QotSA net na 4quote:
Vandaag?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nog steeds erg weinig, had m echt ergens midden op de dag verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |