SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het zijn de kleine dingen die het doenquote:
Solly...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen
die stond tot 23.30 uurquote:
Elf kwam net wel verdacht om het hoekje kijken ineens.quote:
Dat heeft iemand veranderd dan.quote:
Dan is dat al eerder dan vandaag gebeurd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft iemand veranderd dan.
Ik draai normaal maar tot 23.00.
Ik schrok.....
Ik vond het wel een aparte tijd voor jouquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft iemand veranderd dan.
Ik draai normaal maar tot 23.00.
Ik schrok.....
Ik dacht dat het vanwege de vrije dagen was...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aparte tijd voor jou
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef Melting het volgende:
Nou ja.... biertjes zijn toch nog niet op. Dus tot 23.30 dan maar.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vanwege de vrije dagen was...
Nee hoor!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef livelink het volgende:
Maar het is verder geen probleem toch
Niet toevallig een typfoutje gemaakt?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef Melting het volgende:
Nou ja.... biertjes zijn toch nog niet op. Dus tot 23.30 dan maar.
Check de logfiles!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als ik dat zelf gedaan heb, dan is het per ongeluk.
Het is geen kwestie van typen, maar van aanklikken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet toevallig een typfoutje gemaakt?
Ah, oke, dat wist ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van typen, maar van aanklikken.
Lijkt me stug...
Melting had nog maar 2 speciaal biertjes over, geen idee wanneer hij die andere gedronken heeftquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van typen, maar van aanklikken.
Lijkt me stug...
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Melting had nog maar 2 speciaal biertjes over, geen idee wanneer hij die andere gedronken heeft
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Melting had nog maar 2 speciaal biertjes over, geen idee wanneer hij die andere gedronken heeft
Klinkt niet echt als Bryan Ferry. Maar dat is in dit geval positief.quote:
Toen nog jong en met een schone neus...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als Bryan Ferry. Maar dat is in dit geval positief.
Dat scheelt wel enorm danquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen nog jong en met een schone neus...
Zelfs CindieY?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna kennen jullie allemaal.![]()
In ieder geval van horen.
Sophietje doet het huishouden zonder ritme...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Melting het volgende:
Iedereen min CindieY?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Melting het volgende:
Bryan houdt de spanning er nog even in.quote:
luisteren met je oren dichtquote:
willen wij die weten ?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
Hier zijn aardig wat (ook Nederlandse) versies van!
blauwe jompels voor jou vandaagquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:16 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
blauwe jompels voor jou vandaag
Jompels?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
blauwe jompels voor jou vandaag
Ik twijfel nu ook wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het deze versie is?
Slaapmeisje...nog steeds contact meequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
Ah.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
ken je oldbiesquote:
Leuk! Ik hoop dat het goed met haar gaat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Slaapmeisje...nog steeds contact mee
Na een moeilijke tijd, haar man overleed plotseling, gaat het weer goed met haarquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Ja, dat had ik nog meegekregen jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Na een moeilijke tijd, haar man overleed plotseling, gaat het weer goed met haar
Jetsersquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het een synoniem voor jetsers was!
tietuhquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef ToT het volgende:
De versie van Robbie en Nicole vind ik ook erg mooi!
Een beetje geld voor een beetje liefde...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef ToT het volgende:
De versie van Robbie en Nicole vind ik ook erg mooi!
Mijn moeder werd altijd kwaad als ze haar zag op TopPop.quote:
Wat deden jullie er dan mee?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder werd altijd kwaad als ze haar zag op TopPop.
Wij mochten nooit kauwgom kauwen.
wat een sjagrijnig gezichtquote:
Mijn moeder vond kauwgom ook helemaal niks, maar we mochten het wel hebben, zolang we maar geen bellen gingen blazen. "Ja want op straat zie je van die jongens die echt HEEEEEEL grote bellen blazen, en als die eenmaal klappen komen er soms vliegen in, en dan zie je die jongens die vliegen zo weer meekauwen met de kauwgom, omdat ze helemaal niet door hebben dat die er in zitten!"quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder werd altijd kwaad als ze haar zag op TopPop.
Wij mochten nooit kauwgom kauwen.
vooruit dan maarquote:
Ai...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij mochten helemaal geen kauwgom
bazooka !quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij mochten helemaal geen kauwgom
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:30 schreef livelink het volgende:
Dank voor deze verlengde show, Melting. Ach, en als je je biertjes nog niet op hebt?
Mooi, ja.quote:
Urk, het live album...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, ja.
Toch de cd van The Nits weer eens luisteren.
Ik dan ook alvast!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef just me het volgende:
dank je wel Melting
![]()
en voordat ik ga slapen ga ik alvast ToT feliciteren met zijn verjaardag morgen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Knives can cut, fists can beat...
Trusten mensen, ik stort in...
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef CindieY het volgende:
Ik had m'n wasje getimed op de show van Melting, dus die hangt nu keurig te drogen. Tijd om m'n bed op te zoeken. Welterusten
Stort ze.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef CindieY het volgende:
Ik had m'n wasje getimed op de show van Melting, dus die hangt nu keurig te drogen. Tijd om m'n bed op te zoeken. Welterusten
Welterusten. Ik ga me nog even in het top2000 geweld storten denk ik.quote:
Wait, whut?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:48 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Denk aan je kunstgebit
quote:
quote:
quote:
Wat lief van je vriendinquote:Op zondag 31 december 2017 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Wait, whut?
[..]
[..]
[..]Woei, thx folks!
Ik wilde naar bed gaan omdat mijn vriendin half 12 al was gaan maffen en iedereen hier ook ging slapen.
Kom ik boven, had ze slingers en ballonnen opgehangen, kaarsjes aangestoken, een HEEL lieve kaart geschreven en een cadeau neergezet!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt wel!quote:
Proost! Ik doe even niet meer mee qua alcohol, maar wel in gedachten.quote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef ToT het volgende:
En nu gaan we proosten; ik met mijn Laphroaig en zij met haar drinkyoghurtje!
quote:Op zondag 31 december 2017 00:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Proost! Ik doe even niet meer mee qua alcohol, maar wel in gedachten.
Bah bah bahquote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef ToT het volgende:
SjeZUS wat is dit spul lekker!Al weer zo lang niet meer gehad.....
Echt wel!quote:Op zondag 31 december 2017 00:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bah bah bah
Maar geniet er lekker van.
Tof van je meissie
Dat wordt nachtwerkquote:Op zondag 31 december 2017 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net aangekomen bij het samenstellen van de Top 50. Posities 51 t/m 100 zijn gedaan...
Dat is het alquote:
Ik zou het een onmogelijke opgave vinden. Misschien toch doen wat MadMaster je al aanraadde? De show nog even uitstellen?quote:Op zondag 31 december 2017 00:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het alDe hoogste 5-6 posities zijn zo klaar als een klontje, maar de rest is verdomde lastig.
Nee, zeker nietquote:Op zondag 31 december 2017 00:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het een onmogelijke opgave vinden. Misschien toch doen wat MadMaster je al aanraadde? De show nog even uitstellen?
Duidelijkquote:
Ben bij de Top 30, dus dat komt goedquote:Op zondag 31 december 2017 01:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Ik ga nu richting mijn bed. Ik hoop dat het niet te laat wordt voor je
quote:Op zondag 31 december 2017 07:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi!
Ben een soort van wakker, weer een kort nachtje...
Nu maar even Cultura met de Top 2000 streamen vanaf bed...quote:Op zondag 31 december 2017 07:31 schreef just me het volgende:
[..]mijn nacht had ook iets minder draaien mogen zijn!
kopje koffie erbij en rustig verder wakker wordenquote:Op zondag 31 december 2017 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu maar even Cultura met de Top 2000 streamen vanaf bed...
Of twee bakjes koffie...quote:Op zondag 31 december 2017 07:45 schreef just me het volgende:
[..]
kopje koffie erbij en rustig verder wakker worden
Niet mokken!quote:
LOL maar de verkeerde naamquote:Op zondag 31 december 2017 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet mokken!
Ze hebben wel een toepasselijke reclame op Radio 2 met een pasgeboren kleinkind...
quote:Op zondag 31 december 2017 09:14 schreef livelink het volgende:
Oh, en dan vergeet ik just me. Goedemorgen just me!
Ga je je kleinzoon zien vandaag? Is je verkoudheid genoeg verminderd?quote:
Verkoudheid is een stuk minder gelukkig, ze zijn vannacht in het geboortehotel (!!) gebleven en het ligt eraan hoe mijn schoondochter zich voelt of ze "bezoek" wil hebben dus.quote:Op zondag 31 december 2017 09:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je je kleinzoon zien vandaag? Is je verkoudheid genoeg verminderd?
quote:Op zondag 31 december 2017 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
Verkoudheid is een stuk minder gelukkig, ze zijn vannacht in het geboortehotel (!!) gebleven en het ligt eraan hoe mijn schoondochter zich voelt of ze "bezoek" wil hebben dus.
Ik wil hem gewoon zien, geen gezeur
al dat getuttelquote:Op zondag 31 december 2017 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je gaat gewoon je kleinzoon bewonderen vandaag.
En terecht.quote:Op zondag 31 december 2017 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
al dat getuttel
Ik blijf niet logeren hoor, ik wil alleen dat mannetje zien
Begrijpelijk. Hopelijk voelt je schoondochter zich goed genoeg. Junior zal natuurlijk ook niks liever willen dan hem aan jou showen, lijkt me.quote:Op zondag 31 december 2017 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
Verkoudheid is een stuk minder gelukkig, ze zijn vannacht in het geboortehotel (!!) gebleven en het ligt eraan hoe mijn schoondochter zich voelt of ze "bezoek" wil hebben dus.
Ik wil hem gewoon zien, geen gezeur
quote:Op zondag 31 december 2017 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
al dat getuttel
Junior is beschermend naar zijn vrouw toe !quote:Op zondag 31 december 2017 09:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Hopelijk voelt je schoondochter zich goed genoeg. Junior zal natuurlijk ook niks liever willen dan hem aan jou showen, lijkt me.
Ik had mijn man zelfs hele instructies gegeven om het in OUD te posten met foto's erbij. Heeft hij ook braaf gedaanquote:Op zondag 31 december 2017 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
Junior is beschermend naar zijn vrouw toe !
En zijn schoonouders willen natuurlijk ook komen
Ik kon vroeger niet wachten met mijn kinderen te showen
Dat gaat wel heel ver...quote:Op zondag 31 december 2017 09:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had mijn man zelfs hele instructies gegeven om het in OUD te posten met foto's erbij. Heeft hij ook braaf gedaan![]()
De eerste en laatste keer dat hij ooit op FoK is geweest.
quote:Op zondag 31 december 2017 09:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had mijn man zelfs hele instructies gegeven om het in OUD te posten met foto's erbij. Heeft hij ook braaf gedaan![]()
Hele decente foto's van een schoongemaakte en aangeklede baby. Maar het ging inderdaad wel ver, dat ben ik met je eensquote:Op zondag 31 december 2017 09:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel ver...
Inclusief of exclusief de hechtingen?
quote:Op zondag 31 december 2017 09:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Hele decente foto's van een schoongemaakte en aangeklede baby. Maar het ging inderdaad wel ver, dat ben ik met je eens
Ik ga eens op zoek...quote:Op zondag 31 december 2017 09:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Hele decente foto's van een schoongemaakte en aangeklede baby. Maar het ging inderdaad wel ver, dat ben ik met je eens
Ja precies....quote:Op zondag 31 december 2017 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
al dat getuttel
Herkenbaar!!quote:Op zondag 31 december 2017 09:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.quote:Op zondag 31 december 2017 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja precies....![]()
Goedemorgen op deze allerlaatste dag van 2017
Werd je het ziekenhuis uit gegooid dan?quote:Op zondag 31 december 2017 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Toen ik uit het ziekenhuis kwam, zaten mijn ouders en schoonouders gewoon bij ons thuis om ons op te vangen.![]()
![]()
Hahaha bijna wel bij Twan: om 16:30 uur bevallen om 19:00 uur waren we thuis met baby.quote:Op zondag 31 december 2017 10:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Werd je het ziekenhuis uit gegooid dan?
Dat is snel.quote:Op zondag 31 december 2017 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha bijna wel bij Twan: om 16:30 uur bevallen om 19:00 uur waren we thuis met baby.
Yeps. Het kon en mocht omdat de kraamverzorgster ook kon komen rond dat tijdstip. Ik voelde me ook heel goedquote:
Dat scheelt.quote:Op zondag 31 december 2017 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Het kon en mocht omdat de kraamverzorgster ook kon komen rond dat tijdstip. Ik voelde me ook heel goed
dat is toch super fijnquote:Op zondag 31 december 2017 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Toen ik uit het ziekenhuis kwam, zaten mijn ouders en schoonouders gewoon bij ons thuis om ons op te vangen.![]()
![]()
Ja dat vind ik wel. Maar ik hoor wel meer dat (schoon) ouders de eerste dagen niet welkom zijn. Daar snap ik niets van.quote:
ik snap het ook niet, valt me zelfs tegen ditquote:Op zondag 31 december 2017 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel. Maar ik hoor wel meer dat (schoon) ouders de eerste dagen niet welkom zijn. Daar snap ik niets van.
Je bent nog niet welkom?quote:Op zondag 31 december 2017 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
dat is toch super fijn
nu willen ze eerst cocoonen![]()
Wat is cocoonen?quote:Op zondag 31 december 2017 10:59 schreef just me het volgende:
[..]
dat is toch super fijn
nu willen ze eerst cocoonen![]()
En je gaat vandaag toch wel hè?quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef just me het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, valt me zelfs tegen dit
Ik snap jouw gevoel helemaal.quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, nog niets gehoord dus ik ga zo maar wat andere dingen doen, graag of niet..quote:
Bij elkaar zijn zonder buitenstaanders. Zoiets. In een soort van bel leven.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2017 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, nog niets gehoord dus ik ga zo maar wat andere dingen doen, graag of niet..
quote:Op zondag 31 december 2017 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij elkaar zijn zonder buitenstaanders. Zoiets. In een soort van bel leven.
Als ik dat zo hoor, wordt dat niet op prijs gesteld.quote:Op zondag 31 december 2017 11:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je zelf al proberen te bellen?
Gewoon vandaag op bezoek gaan.
quote:Op zondag 31 december 2017 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor, wordt dat niet op prijs gesteld.
Hmmm...quote:Op zondag 31 december 2017 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, nog niets gehoord dus ik ga zo maar wat andere dingen doen, graag of niet..
Eens.quote:
Ik heb even met Junior zitten appen, het kon misschien eventueel als MwJunior zich goed voelde, maar goed ik ga even een frisse neus halen, zo ben ik ook niet gezelligquote:Op zondag 31 december 2017 11:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je zelf al proberen te bellen?
Gewoon vandaag op bezoek gaan.
Tot later.quote:Op zondag 31 december 2017 11:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb even met Junior zitten appen, het kon misschien eventueel als MwJunior zich goed voelde, maar goed ik ga even een frisse neus halen, zo ben ik ook niet gezelligtot later
quote:Op zondag 31 december 2017 11:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb even met Junior zitten appen, het kon misschien eventueel als MwJunior zich goed voelde, maar goed ik ga even een frisse neus halen, zo ben ik ook niet gezelligtot later
Nou als vader ben je ook megatrots hoor en wil je niets liever dan je kind showen... ik baalde echt als een stekker dat Diaan en Lennon twee nachten in het ziekenhuis moesten blijven.quote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mja, mocht het mij ooit gebeuren dat er een mini Oscar ter wereld komt, denk ik ook wel dat ik niet gelijk op drukte zit te wachten
Maar goed, zal ook afhangen voor hoe intensief een bevalling is geweest en hoe mevrouw Oscar zich dan zou voelen enzo.
Snap wel dat je als oma/opa juist snel kleinkind wil zien.
Dus ja, Oscar snapt beide partijen gewoon.
Wat een afsluiting van dit jaar
Voelt zij zich nu niet goed dan?quote:Op zondag 31 december 2017 11:06 schreef just me het volgende:
[..]
Jij wilde toch geen kleine Oscar?quote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mja, mocht het mij ooit gebeuren dat er een mini Oscar ter wereld komt, denk ik ook wel dat ik niet gelijk op drukte zit te wachten
Maar goed, zal ook afhangen voor hoe intensief een bevalling is geweest en hoe mevrouw Oscar zich dan zou voelen enzo.
De kraamverzorgster moet niet zeuren.quote:Op zondag 31 december 2017 11:12 schreef livelink het volgende:
Kreeg ik me toch een preek van de kraamverzorgster dat ik eerst had moeten bellen en dat ik nooit zomaar onaangekondigd langs mocht komen![]()
Drukte is wat anders dan de opa's en oma's even laten komen, vind ik. Ik weet bijv. dat mijn moeder niet alleen haar kleinkind wilde zien, maar ook mij. Omdat het ook voor oma's best spannend is als hun kind vader of moeder wordt.quote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jij cocoont nu ook?quote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef CindieY het volgende:
Ik snap het wel, maar ik ben dan ook zo introvert als de pest. Ik hou niet van drukte en mensen om me heen, al helemaal niet bij nieuwe en intensieve dingen. Dat moet ik rustig kunnen verwerken. Cocoonen is iets waar ik heel goed in ben
Ik heb nog niet eens gedouchtquote:
Dank je!quote:Op zondag 31 december 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
ToT van harte gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Groot gelijk. Geniet van deze dag.quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gedouchtIk hang de hele ochtend al op de bank met de Top 2000 aan en wat surfen op internet op de laptop. Even de drukke werkweek achter me laten.
Ja, ook voor mij best herkenbaar. Maar je ouders? En de ouders van je man? Dat zijn toch wel de uitzonderingen wat mij betreft. En zo'n bezoekje hoeft echt niet lang te duren.quote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef CindieY het volgende:
Ik snap het wel, maar ik ben dan ook zo introvert als de pest. Ik hou niet van drukte en mensen om me heen, al helemaal niet bij nieuwe en intensieve dingen. Dat moet ik rustig kunnen verwerken. Cocoonen is iets waar ik heel goed in ben
Oh jaquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:12 schreef livelink het volgende:
Sterkte just me. Ik hoor het ook steeds meer, dat mensen de eerste dagen de buitenwereld buiten willen sluiten. Ik dacht echter dat er voor ouders wel een uitzondering werd gemaakt.
Toen ik hoorde dat mijn zus haar kind had gekregen, heb ik meteen alles laten vallen en ben op de trein gestapt om er naar toe te gaan.
Kreeg ik me toch een preek van de kraamverzorgster dat ik eerst had moeten bellen en dat ik nooit zomaar onaangekondigd langs mocht komen![]()
Joh, ik wist dat helemaal niet. Al die conventies waren compleet langs me heen gegaan. Mijn zus zelf vond het overigens prima. En ik stond een half uur later ook weer buiten.
OscarKnuffelkont wil er wel eentje, toch?quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:17 schreef livelink het volgende:
[..]
OscarKnuffelkont wil er wel eentje, toch?
Precies.quote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ook voor mij best herkenbaar. Maar je ouders? En de ouders van je man? Dat zijn toch wel de uitzonderingen wat mij betreft. En zo'n bezoekje hoeft echt niet lang te duren.
Ik heb natuurlijk geen ervaring, maar zoals ik mezelf ken, schat ik in na een paar dagen.quote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ook voor mij best herkenbaar. Maar je ouders? En de ouders van je man? Dat zijn toch wel de uitzonderingen wat mij betreft. En zo'n bezoekje hoeft echt niet lang te duren.
Echt? Je ouders ook pas na een paar dagen? Ik hoop eerlijk gezegd dat mijn kinderen dat nooit zullen zeggen.quote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen ervaring, maar zoals ik mezelf ken, schat ik in na een paar dagen.
Jep. Maar ik heb het niet van een vreemde hoor, m'n moeder is precies zoquote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Je ouders ook pas na een paar dagen? Ik hoop eerlijk gezegd dat mijn kinderen dat nooit zullen zeggen.
Maar ook als ze oma zou worden? Heeft ze dat zelf ook gedaan toen jij bent geboren?quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep. Maar ik heb het niet van een vreemde hoor, m'n moeder is precies zoDie zou er echt niet van op kijken.
Ik ben in het ziekenhuis geboren, omdat ik niet wildequote:Op zondag 31 december 2017 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar ook als ze oma zou worden? Heeft ze dat zelf ook gedaan toen jij bent geboren?
Van toen CindieY nog een CindieYtje was.quote:Op zondag 31 december 2017 11:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben in het ziekenhuis geboren, omdat ik niet wildeWe mochten 2 dagen later naar huis en pas daarna zijn de bezoeken op gang gekomen. Eventjes opgezocht in m'n babydagboek
Daar had ik er 2 van.quote:Op zondag 31 december 2017 11:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben in het ziekenhuis geboren, omdat ik niet wildeWe mochten 2 dagen later naar huis en pas daarna zijn de bezoeken op gang gekomen. Eventjes opgezocht in m'n babydagboek
Wie het weet, mag het zeggen.quote:Op zondag 31 december 2017 11:17 schreef livelink het volgende:
[..]
OscarKnuffelkont wil er wel eentje, toch?
Ik denk dat ik dat weet.quote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
[..]
Wie het weet, mag het zeggen.
Ik denk dat alles, zoals altijd, valt of staat met het feit of het met de juiste persoon is, ja of nee.quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 31 december 2017 12:17 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
[..]
Ik denk dat alles, zoals altijd, valt of staat met het feit of het met de juiste persoon is, ja of nee.
Ooit, lang geledenquote:Op zondag 31 december 2017 11:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Van toen CindieY nog een CindieYtje was.
M'n moeder, m'n vader en het ziekenhuispersoneel. Ik weet niet of een verloskundige ook mee gaat in zo'n geval, een thuisbevalling was wel de bedoeling namelijk.quote:Op zondag 31 december 2017 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar had ik er 2 van.![]()
Okay! Maar er zal ook wel iemand in het ziekenhuis zijn geweest?
en dan hangt het nog van tig andere dingen afquote:Op zondag 31 december 2017 12:17 schreef OscarKnuffelkont het volgende:
[..]
Ik denk dat alles, zoals altijd, valt of staat met het feit of het met de juiste persoon is, ja of nee.
De kinderwens an sich niet. Het daadwerkelijk krijgen van een kind wel.quote:Op zondag 31 december 2017 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dan hangt het nog van tig andere dingen af
quote:Op zondag 31 december 2017 12:53 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
Uiteindelijk nog tot diep in de nacht bezig geweest, maar de lijst is klaar
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:08 schreef livelink het volgende:
Ik heb net de documentaire over George Michael teruggekeken. Diep onder de indruk weer.
geen puf voor vandaag, maar ja, alleen nog vandaag beschikbaar. Dan maar wachten tot 'ie weer een keer komtquote:Op zondag 31 december 2017 14:08 schreef livelink het volgende:
Ik heb net de documentaire over George Michael teruggekeken. Diep onder de indruk weer.
Ik moest me er ook echt even toe zetten, maar wist dat ik spijt zou krijgen als ik hem niet zou gaan kijken.quote:Op zondag 31 december 2017 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen puf voor vandaag, maar ja, alleen nog vandaag beschikbaar. Dan maar wachten tot 'ie weer een keer komt
Ik beloof je niet dat ik de volle tijd ga luisteren, maar het begin zal ik zeker meepakkenquote:Op zondag 31 december 2017 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
Over minder dan 20 minuten begint mijn jaarlijstDe uitzending begint met een soort afzonderlijke mini-uitzending die iets meer dan 2 minuten duurt...
Was mooi weergegeven ja. Ik was te laat met inschakelen, heb wel een heel stuk over de rechtszaak tegen Sony gezien.quote:Op zondag 31 december 2017 14:08 schreef livelink het volgende:
Knuffel zequote:Op zondag 31 december 2017 14:45 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] ik ga kabouter 3.0 knuffelen !!! [ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op zondag 31 december 2017 14:45 schreef just me het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2017 14:45 schreef just me het volgende:
Er staat volgens mij niet één nummer in dat ik dit jaar nooit in mijn shows heb gedraaid.quote:Op zondag 31 december 2017 14:49 schreef livelink het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel ik er ken.
Ik heb lang niet al jouw shows gehoord, natuurlijk. Maar wat ik heb gehoord geeft me wel reden om aan te nemen dat het wel goed zit met deze jaarlijst.quote:Op zondag 31 december 2017 14:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat volgens mij niet één nummer in dat ik dit jaar nooit in mijn shows heb gedraaid.49. Bree Runway - What Do I Tell My Friends?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |