SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het zijn de kleine dingen die het doenquote:
Solly...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen
die stond tot 23.30 uurquote:
Elf kwam net wel verdacht om het hoekje kijken ineens.quote:
Dat heeft iemand veranderd dan.quote:
Dan is dat al eerder dan vandaag gebeurd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft iemand veranderd dan.
Ik draai normaal maar tot 23.00.
Ik schrok.....
Ik vond het wel een aparte tijd voor jouquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft iemand veranderd dan.
Ik draai normaal maar tot 23.00.
Ik schrok.....
Ik dacht dat het vanwege de vrije dagen was...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aparte tijd voor jou
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef Melting het volgende:
Nou ja.... biertjes zijn toch nog niet op. Dus tot 23.30 dan maar.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vanwege de vrije dagen was...
Nee hoor!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef livelink het volgende:
Maar het is verder geen probleem toch
Niet toevallig een typfoutje gemaakt?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef Melting het volgende:
Nou ja.... biertjes zijn toch nog niet op. Dus tot 23.30 dan maar.
Check de logfiles!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als ik dat zelf gedaan heb, dan is het per ongeluk.
Het is geen kwestie van typen, maar van aanklikken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet toevallig een typfoutje gemaakt?
Ah, oke, dat wist ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van typen, maar van aanklikken.
Lijkt me stug...
Melting had nog maar 2 speciaal biertjes over, geen idee wanneer hij die andere gedronken heeftquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van typen, maar van aanklikken.
Lijkt me stug...
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Melting had nog maar 2 speciaal biertjes over, geen idee wanneer hij die andere gedronken heeft
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Melting had nog maar 2 speciaal biertjes over, geen idee wanneer hij die andere gedronken heeft
Klinkt niet echt als Bryan Ferry. Maar dat is in dit geval positief.quote:
Toen nog jong en met een schone neus...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als Bryan Ferry. Maar dat is in dit geval positief.
Dat scheelt wel enorm danquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen nog jong en met een schone neus...
Zelfs CindieY?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna kennen jullie allemaal.![]()
In ieder geval van horen.
Sophietje doet het huishouden zonder ritme...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Melting het volgende:
Iedereen min CindieY?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Melting het volgende:
Bryan houdt de spanning er nog even in.quote:
luisteren met je oren dichtquote:
willen wij die weten ?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
Hier zijn aardig wat (ook Nederlandse) versies van!
blauwe jompels voor jou vandaagquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:16 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
blauwe jompels voor jou vandaag
Jompels?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
blauwe jompels voor jou vandaag
Ik twijfel nu ook wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het deze versie is?
Slaapmeisje...nog steeds contact meequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
Ah.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Jompels
ken je oldbiesquote:
Leuk! Ik hoop dat het goed met haar gaat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Slaapmeisje...nog steeds contact mee
Na een moeilijke tijd, haar man overleed plotseling, gaat het weer goed met haarquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Ik hoop dat het goed met haar gaat.
Ja, dat had ik nog meegekregen jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Na een moeilijke tijd, haar man overleed plotseling, gaat het weer goed met haar
Jetsersquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat het een synoniem voor jetsers was!
tietuhquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef ToT het volgende:
De versie van Robbie en Nicole vind ik ook erg mooi!
Een beetje geld voor een beetje liefde...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef ToT het volgende:
De versie van Robbie en Nicole vind ik ook erg mooi!
Mijn moeder werd altijd kwaad als ze haar zag op TopPop.quote:
Wat deden jullie er dan mee?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder werd altijd kwaad als ze haar zag op TopPop.
Wij mochten nooit kauwgom kauwen.
wat een sjagrijnig gezichtquote:
Mijn moeder vond kauwgom ook helemaal niks, maar we mochten het wel hebben, zolang we maar geen bellen gingen blazen. "Ja want op straat zie je van die jongens die echt HEEEEEEL grote bellen blazen, en als die eenmaal klappen komen er soms vliegen in, en dan zie je die jongens die vliegen zo weer meekauwen met de kauwgom, omdat ze helemaal niet door hebben dat die er in zitten!"quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder werd altijd kwaad als ze haar zag op TopPop.
Wij mochten nooit kauwgom kauwen.
vooruit dan maarquote:
Ai...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij mochten helemaal geen kauwgom
bazooka !quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij mochten helemaal geen kauwgom
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:30 schreef livelink het volgende:
Dank voor deze verlengde show, Melting. Ach, en als je je biertjes nog niet op hebt?
Mooi, ja.quote:
Urk, het live album...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, ja.
Toch de cd van The Nits weer eens luisteren.
Ik dan ook alvast!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef just me het volgende:
dank je wel Melting
![]()
en voordat ik ga slapen ga ik alvast ToT feliciteren met zijn verjaardag morgen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Knives can cut, fists can beat...
Trusten mensen, ik stort in...
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef CindieY het volgende:
Ik had m'n wasje getimed op de show van Melting, dus die hangt nu keurig te drogen. Tijd om m'n bed op te zoeken. Welterusten
Stort ze.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |