Uit zijn grote teen gezogenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ook weer zo'n 13 in een dozijn quote.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ook weer zo'n 13 in een dozijn quote.
Voorlopig zit ik heel erg in het speciaalbier, dus heb ook niet echt zin en/of tijd om me in andere dranken te verdiepen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zonde. Maar komt nog wel als je wat ouder wordt.
Speciaalbierquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik heel erg in het speciaalbier, dus heb ook niet echt zin en/of tijd om me in andere dranken te verdiepen.
Welke kun je aanraden (ken aardig wat, maar zit er niet (meer helemaal) in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik heel erg in het speciaalbier, dus heb ook niet echt zin en/of tijd om me in andere dranken te verdiepen.
Wel meer toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Green Day maar 3 keer?
Even noteren voor volgend jaar.
Jesus to Suburbiaquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
Enige goede Green Day track naar mijn mening.
We hebben een schilderij van hem in de woonkamer hangen en eentje in de keuken. Zo zien we hem nog elke dag.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik mis hem opeens heel ergLeek me een erg verlichte en slimme man.
Bel even op of jij mag presenteren danquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, dit is wel een lekkere Green Day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |