Die staat erinquote:
Tommie Sjef is een god.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zit hier een brouwer van zuur bier, vind je dat wat? Tommie Sjef met zijn ales. Verscheept zijn bier over de hele wereld en iedereen wil het hebben.
Brewdog genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brewdog![]()
![]()
Ik heb een semester in Newcastle gestudeerd en daar hadden ze hun eigen bar. Zoveel geld erdoorheen gejaagd daar
Ja, instrumenten als Twitter en Facebook worden veelvuldig misbruikt voor dat soort zaken, helemaal mee eens. Het is er niet makkelijker op geworden, dat is zeker zo. Zo'n idioot als Trump helpt daar helaas ook aan mee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh zeker, daar ligt een verantwoordelijkheid. Maar ook als dat wel gebeurd is het nog steeds aantrekkelijk verwarring te zaaien over de geloofwaardigheid van een journalist. Een van mijn opdrachtgevers had laatste een publicatie over Pieter Omtzigt. Dat verhaal kreeg niet eens de kans te landen omdat Omtzigt op Twitter zn volgers al had gemobiliseerd om het verhaal in de fakenewshoek te duwen. En dat is dan een politicus.
Ik zie de oplossing in meer transparantie aan de journalistieke kant, maar soms doet iemand gewoon echt de luiken dicht, wil geen wederhoor bieden omdat het neit in zijn of haar belang is. En dan vervolgens gaan roepen dat je niet om wederhoor gevraagd bent.
Ons!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef Bugno het volgende:
We zijn echt met max 10 volgens mij en de topics blijven vliegen.
Wij
Kriekquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zoek een goeie zure kriek, weet je iets voor mij?
Wat ik zeg, ken een hoop, zoek wat obscuurs. De geijkte bierpakketbieren ken ik wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Je moet gewoon een pakketje nemen met diverse bieren erin, zo ontdekt je nog eens wat en verken je je smaak
De dj zelf volgens mijquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh lol. Ik weet niet wie er 3 zei maar er staan er gewoon 9 in.
*schrijft opquote:
Dat doen alleen de ekte echte bazen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij hebt je ook op 26 juli hier geregistreerdIk voel een band
Ah, ik ben dan ook veel meer gewend aan het Brits Engels dus vandaar waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het Amerikaans Engels heb ik ze daar nog nooit op kunnen betrappen
Jammer dit Mex, jammer.quote:
Ik zoek een goede stevige (10%+) Amerikaanse stout met koffie vanille smaak, is er zoiets hier te krijgen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, moeilijk. Bier gaat echt alle kanten op, van kneiterzoet tot superbitter of hemels zuur. Noem iets wat je goed kan pruimen en dan kan ik wel wat suggesties aandragen.
10 maar? Ik heb het gevoel dat we met meer zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef Bugno het volgende:
We zijn echt met max 10 volgens mij en de topics blijven vliegen.
Wij
Gaat ook op lijstjequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Kriek![]()
Kasteel Rouge
Al is die niet heel zuur
Ja ook s'nachts moet je slapenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die heb ik ergens gemist..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |