Maar je komt over als een kind?quote:Op zondag 31 december 2017 00:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heb je het nou over sex of vuurwerk?![]()
Nee hoor.. ik heb al een jaar of 15 niets meer afgestoken..
De meeste vuurwerkslachtoffers zijn niet de mensen die het zelf hebben afgestoken. Is het dan ook je eigen schuld?quote:Op zondag 31 december 2017 00:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet. Maar wel bijzonder die ophef nu terwijl je toch echt wel van eigen schuld kunt spreken itt dat ongeluk en de woningbrand.
Nee. Dan mag je het zien als aanslag.quote:Op zondag 31 december 2017 00:20 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
De meeste vuurwerkslachtoffers zijn niet de mensen die het zelf hebben afgestoken. Is het dan ook je eigen schuld?
Ik dacht dat het net gebeurd was...quote:Op zondag 31 december 2017 00:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het was begin avond. Je kan ook niets doen en wachten tot iemand met 1 hand aanklopt voor hulp. Ik heb ook niet gevraagd om een boete geven.
Geen idee.. Maar dat is wel een dingetje.. ik heb ze altijd in pot en geef hem gewoon water met de planten.. dan droogt ie niet zo.. Het is immers een licht ontvlambare harshoudende boom..quote:
Nou inderdaad, die vergelijking had ik net ook, steeds extremer. Elk jaar wat meer, ik vier kids binnen 5 jaar... een ander van een rotje naar een cobra naar een shell.quote:Op zondag 31 december 2017 00:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heb je het nou over sex of vuurwerk?![]()
Nee hoor.. ik heb al een jaar of 15 niets meer afgestoken..
Dat is 3 jaar geleden. Nu valt het voor mij erg mee. Ik maakte mij toen echt zorgen over die kinderen.quote:Op zondag 31 december 2017 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het net gebeurd was...
Maar goed, prima toch dat je gebeld hebt?
quote:Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is 3 jaar geleden. Nu valt het voor mij erg mee. Ik maakte mij toen echt zorgen over die kinderen.
Ik was het al aan het zoeken hoor, dacht al ben ik nu dement aan het worden?quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook. Maar dan ben je dus nog geen echte agent. Maar misschien weet jij er meer over? Ik heb meegemaakt dat iemand die dan net werkelijk agent was geworden thuis zijn vuurwapen liet zien. In Nederland. Hoe kan dat?
Nee, de maten die er met hun dronken harses omheen staan te dansen... Nee niet zelf aangestoken, ja wel eigen schuld...quote:Op zondag 31 december 2017 00:20 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
De meeste vuurwerkslachtoffers zijn niet de mensen die het zelf hebben afgestoken. Is het dan ook je eigen schuld?
En? Dat is gebeurt. Ik heb wel erger meegemaakt. Wel knap dat je het kan vinden.quote:Op zondag 31 december 2017 00:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
[..]
Ik was het al aan het zoeken hoor, dacht al ben ik nu dement aan het worden?
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook. Maar dan ben je dus nog geen echte agent. Maar misschien weet jij er meer over? Ik heb meegemaakt dat iemand die dan net werkelijk agent was geworden thuis zijn vuurwapen liet zien. In Nederland. Hoe kan dat?
Nou wat meer.. er bestaat gewoon (sinds een paar jaar) een categorie vuurwerk die het hele jaar mag.. Daardoor is er vaker iets te horen en veel mensen hebben geen idee dat dat gewoon toegestaan is het hele jaar door.. en dat geeft scheve gezichten bij mensen die denken dat het niet mag..quote:Op zondag 31 december 2017 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die vergelijking had ik net ook, steeds extremer. Elk jaar wat meer, ik vier kids binnen 5 jaar... een ander van een rotje naar een cobra naar een shell.
Zoiets?
Het leverde niet direct gevaar. Naast dat het vrienden waren van mijn ex. Anders blijf je aan het bellen. Maar ik zag het niet als normaal.quote:
Ga je gang!quote:Op zondag 31 december 2017 00:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Das nog maar 1 FOK!ker.. kun je nagaan als we je zoeken..![]()
Hoezo?quote:
Ik ben alleen voor een verbod bij misbruik.quote:Op zondag 31 december 2017 00:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb ook al jaren geen vuurwerk meer gekocht en het interesseert me ook geen fluit meer. Maar ik ben niet zo'n type wat om een verbod gaat roepen omdat IK er niks mee heb. En als IK er niks mee heb heeft niemand er iets mee! Dus verbieden die hap!
Maar ja, jammer genoeg zie je die instelling veel te vaak voorbij komen... Niet alleen bij vuurwerk...
Jep roken ook maar die zijn er nog niet echt vanaf!quote:
Illegaal vuurwerk nog illegaler maken ofzo?quote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ben alleen voor een verbod bij misbruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |