Sigaren ook. Ik rook. Natuurlijk is dat heel erg dom en achterhaalt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Over 50 jaar zijn sigaretten geschiedenis. Geloof me.
Begrijp nog steeds niet waarom mensen zelf kiezen voor de dood.

Toen we nog gewoon een viercijferig nummer konden draaien als je je maatje moest bellen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat je gewoon een draaischijftoestel had.. en alle nummers uit je hoofd wist...
GODVERDOMME IK WORD OUD

Jij bent een heel triest ventje geloof ik he?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het aantal konijnen die je hebt gefokt in jouw wereld.

Niet echt. Volgens mij dan. Ik begrijp je stelling verder niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij bent een heel triest ventje geloof ik he?

Want dat maakt het erger dat papa niet meer terugkomt?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef BeriBeri het volgende:
Wat een idioot ook om zoiets af te steken waar kinderen bij staan
Gelukkig zal die het nooit meer doen

Eerst schrikken van een dienstpistool tijdens een feestje en nu dit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet echt. Volgens mij dan. Ik begrijp je stelling verder niet.

Voor mn gevoel is dat niet eens zolang geleden..quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen we nog gewoon een viercijferig nummer konden draaien als je je maatje moest bellen.

Ja. Maar nu willen jullie dus mijn pleziertje van 5 minuten afnemen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niets mis mee. Het gaat over daarvoor.

Niet direct. Daarom heb ik het over het afsteken daarvoor. Mijn kat zit nu al van paniek half op de trap.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja. Maar nu willen jullie dus mijn pleziertje van 5 minuten afnemen?

Een pleziertje met 2 potten moet langer dan vijf minuten duren.. DAT moest er in de wet komen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja. Maar nu willen jullie dus mijn pleziertje van 5 minuten afnemen?

En de buurt heeft er nooit iets van gezegd? Of vonden ze het eigenlijk wel mooi vuurwerk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:54 schreef Red_85 het volgende:
Volgens rtl nieuws stak hij wel vaker vuurwerk af. Ook zwaar en op rare tijdstippen.
Gewoon zo'n stakker met illegaal vuurwerk die met die teringklappen alle buren wakker houdt en kinderen laat schrikken. Al jaren lang.
Mist de wereld niets aan. Beetje klote voor de buurt dat ze z'n ontplofte kop moesten zien.

Dan moet je er op gaan zitten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een pleziertje met 2 potten moet langer dan vijf minuten duren.. DAT moest er in de wet komen...

Daarom moet je die ook altijd met kerst opeten...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet direct. Daarom heb ik het over het afsteken daarvoor. Mijn kat zit nu al van paniek half op de trap.

Wat jeukt mij jou kat onze hond pas en die heeft uit voorzorg valium of iets van de dierenarts, hoop dat die nu niet in huis zeikt of schijt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet direct. Daarom heb ik het over het afsteken daarvoor. Mijn kat zit nu al van paniek half op de trap.

Weet ik niet... Maar ben er ook niet naar op zoek. Maar idd, piratenschip op het doosje, 100 strijkers per doos. Een tientje per doos als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik had altijd van die groene strijkers uit een doosje met een piratenschip. Ik zie die dingen nooit meer.. zullen wel niet meer worden gemaakt.

Zeer waarschijnlijk gewoon een totale aso waar je van inschat dat het aangaan van een discussie niet zinvol is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En de buurt heeft er nooit iets van gezegd? Of vonden ze het eigenlijk wel mooi vuurwerk?

Maar goed, dat was flauw van me.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Sigaren ook. Ik rook. Natuurlijk is dat heel erg dom en achterhaalt.

Dat waren kalkoenen. Die zitten nu in de kelder.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daarom moet je die ook altijd met kerst opeten...
Of waren dat nou die andere beesten?

Papa is een sneu figuur als die z'n kinderen meeneemt bij het afsteken van zwaar illegaal vuurwerkquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want dat maakt het erger dat papa niet meer terugkomt?

Natuurlijk denk je zo asociaal als vuurwerkman.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat jeukt mij jou kat onze hond pas en die heeft uit voorzorg valium of iets van de dierenarts, hoop dat die nu niet in huis zeikt of schijt.

Vandaar dat je kat op de trap zit.. die ben je aan het martelen omdat hij er niet naartoe mag.. en nu zit ie op de trap naar beneden en hoor je wat knallen en denk je dat die kat daarom daar zit..quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat waren kalkoenen. Die zitten nu in de kelder.

Maak het beste ervan het jeukt mij niet hoe jij iets leest, je kunt er ook uit opmaken dat het je iets kosten doet als jij je kat rustig wil houden. Bezoek de dierenarts eens en leg hem het een en ander uit, die heeft de oplossing!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Natuurlijk denk je zo asociaal als vuurwerkman.

Je bent niet echt Rob de Geus hoop ik. Je moet dus gewoon illegaal vuurwerk zwaarder aanpakken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef RobjeGeus het volgende:
Ik denk dat een vuurwerk verbod hier totaal niet aan gaat mee werken. Wie netjes zijn spul in de winkel koopt zal zoiets niet mee maken...
Dit is gewoon illegaal spul uit polen of iets...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |