Dat is ongemakkelijk ja. Dan voel je je echt rot. Confronterend ook opeens hoe veel soms over anderen praat en oordeelt (wat iedereen weleens doet)quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja wel van iets, niet heel spannend. Maar ik had met iemand in de trein over iemand anders: een oud-collega en mijn mede leidster bij voetbal. Ze is ook de moeder van het best vriendje van Lennon. Voornamelijk over de slechte smaak voor kleding.
Stap ik de trein uit ..... loopt ze voor me en zat e waarschijnlijk bij ons in de coupé. Ik weet niet of ze het gehoord heeft, maar ik heb me een tijdje erg ongemakkelijk gevoeld. Ze heeft het in ieder geval niet tegen me gezegd of laten merken.
dit is uit de epische Woodstock tijdquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
We Built This City was wel iets beter.
Alice? Who the fuck is Alice?quote:
Ik ga toch niet op vakantie dus dan ga ik ook weer lekker los, de eerste week in ieder gevalquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, gelukkig heeft 2018 de OWS dus dit jaar ben ik er zeker vaker.
quote:
Nog wel, totdat je thuis zitquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Maar ik heb wel t idee (of de illusie) dat ik mijzelf met misschien hoge eisen dwing tot betere prestaties te komen en het werkt.
Dit was het jaar waarin je je als Feyenoord-supporter weer mocht laten zien hoor. *geeft aai over de bolquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf meerdere maanden sociaal geïsoleerd omdat ik me ergens voor schaamde en ik bang was voor de reactie, terwijl dit totaal onnodig was.
Daar heb ik wel heel veel spijt van ja
Blijf op dan, is gezellig hier 's nachts hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:14 schreef Poppejans het volgende:
Ja kak,Slayer pas vannacht...ik had wel willen zien of dat publiek nog reageert daar
dan laat je een topic schieten en lees je eindelijk eens de OP voor je hier komt posten. Dat ding wordt niet voor jan met de korte achternaam in elkaar gezet ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik nu de OP ga lezen dan zijn we al een topic verder voordat ik klaar ben.
Topic gaat te snel
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind deze niet super trouwens hoor. Staat me iets te hoog.
Ben ik nooit geweest.quote:
7 te veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |