Welneequote:
Ik denk familie van Stasse of van Emily de Wildtquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:40 schreef Kyran het volgende:
Nou is dat meisje weg en weten we nog niet wie het Was!
Denk dat mijn wederhelft dit niet zou waarderen.quote:
Kan nu nog natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik moest werken en heb dus ook niet mn simpele broekje aan
nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien toch maar een keer een grote topic-orgie dan.
ja ik ga komende reclame effe wisselenquote:
Ik zit anders niet in mijn luierquote:
Ik was toen nog niet geboren, kan niet alles wetenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beetje algemene ontwikkeling.
Tears in Heaven is geschreven voor zijn zoontje die uit een raam was gevallen en daardoor overleed. Vrij tragisch
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Lekker net na de kerst, slim bekeken, hoeft ie minstens een jaar niet naar zn nieuwe schoonoudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:41 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat niet maar het is wel een lul.
Zn zoontje is dus toen die erg jong was uit het raam gevallen. Doodquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten, nooit zoveel aangevonden die Clapton.
Als hij zou bestaan, maar dat weten we pas echt als we het loodje leggen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:41 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat niet maar het is wel een lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |