Artiest is goed. Titel is niet dezelfde als van Udo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die zeker niet.
Joe Dassin - Platz An Der Sonne...
Geen idee, ik heb de NL versie al genoemd...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Artiest is goed. Titel is niet dezelfde als van Udo.
Even mezelf corrigeren: ik heb het nummer gewoon in één van mijn playlists staanquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet dat ie ook gesampled is in een deephouse-nummer, maar daar kan ik nu natuurlijk ook niet op komen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even mezelf corrigeren: ik heb het nummer gewoon in één van mijn playlists staanIk dacht dat het ging om een sample uit het nummer, maar toch niet
Ik herkende de eerste tonen ook wel direct, maar ja, artiest en titel hèquote:
Dit is de mevrouw van Puppet On A String...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:12 schreef CindieY het volgende:
Ik had het ook geloofd als dit was gezongen door een 12jarig jochie.
Ik herkende de stem al ergens van, maar ik kon het zo gauw niet plaatsen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de mevrouw van Puppet On A String...
Bijna goed.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Die mag just me doen...
Sandy - Let Me In?
Ik sla overquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Die mag just me doen...
Sandy - Let Me In?
Helemaal niet zelfs, ook Love Unlimited is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is het allemaal ook net niet.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Graag, dank je!Schenk er zelf ook eentje in, zou ik zeggen!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Graag, dank je!Schenk er zelf ook eentje in, zou ik zeggen!
Nou wordt ook alles wel genoemd op die hoes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bach wordt zelfs genoemd op de hoes...
Nou ja, spelen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:33 schreef ToT het volgende:
"....Rolling Stones, we don't want them back".
Uhhhh ze spelen nog steeds, vele jaren nadat dit nummer uit kwam!
Hier knalde het er vandaag ook aardig op los, maar sinds een uurtje of 6 eigenlijk bijna niks meer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:34 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me af of ze in Zwolle wel weten dat het nog maar 30 december is
Hier valt het nog wel mee, eigenlijk. En nu ga ik afkloppen op alles wat ik heb.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:34 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me af of ze in Zwolle wel weten dat het nog maar 30 december is
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Melting het volgende:
Niemand die dit vrolijke nummer kent?
Dat zeg ik net...quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:36 schreef Melting het volgende:
Niemand die dit vrolijke nummer kent?
Geen idee waar je dan op doelt.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen snap ik de omschrijving niet.
[ afbeelding ]
zingt zo lekker meequote:
Das veels te koud met die kleding!quote:
De heren zijn echt goed gekleed op de winter.quote:
Joh onder die bell-bottoms kun je hele houtkachels kwijt!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:47 schreef just me het volgende:
S
[..]
Das veels te koud met die kleding!
Vast wel op Youtube.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef Tuned22 het volgende:
Alleen in Dallas van Johnny Lion is geinig vind ik, maar weer niet te vinden op Spotify en / of Apple Music
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Jog onder die bell-bottoms kun je hele houtkachels kwijt!
Dat zeg je niet tegen een damequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent nog steeds geplet, zie ik?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent nog steeds geplet, zie ik?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef Tuned22 het volgende:
[..]![]()
Ik was in de veronderstelling dat het op kerstavond afgelopen zou zijn, maar dat bleek ijdele hoop
Uhhhh?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:57 schreef Melting het volgende:
Dit is meer de muziek uit de CindieY periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |