quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Psycho Stalker Liedje dat heel veel op bruiloften wordt gedraaid
The End of This Chapter van Sonata Arctica . Dat ken je vast niet en in dit geval vergeef ik het jequote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Leuk én origineelquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het origineel van P Diddy of niet?
SCHEI HIERMEE UIT MAN MAN MAN MANquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het origineel van P Diddy of niet?
hier allebei bankhangen met foon in de handquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zitten tegenover elkaar aan de eettafel. De één achter de pc, de ander achter de laptop. We zien elkaar nog wel als we willen.
laatste keer dat ik het checkte was je geen manquote:
Ik heb teveel vrijheid nodig en ik trek altijd de verkeerde types aan, das mijn probleemquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ah ja hier nog een....zeg niet nee tegen daten...maar altijd samen niks voor mij
Ohquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
The End of This Chapter van Sonata Arctica . Dat ken je vast niet en in dit geval vergeef ik het je
Sonata Arctica genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
The End of This Chapter van Sonata Arctica . Dat ken je vast niet en in dit geval vergeef ik het je
Ze vind het overigens wel leuk hoor, alleen het boeit haar iets minder, dus ze luistert veel minder mee. Ook is haar smaak wat beperkter. Maar oo 1-1 kijken we we agogo samen terugquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel! Je hebt groot gelijk en goed geregeld.![]()
[..]
*vinktquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh dat herken ik wel jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb teveel vrijheid nodig en ik trek altijd de verkeerde types aan, das mijn probleem
[..]
Ah vertel...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb teveel vrijheid nodig en ik trek altijd de verkeerde types aan, das mijn probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |