Mie?quote:
Ach, het publiek vermaakte zich wel. Cold as icequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Staan wel meer oude rockbands. Europe bv.
Met twee vrouwen zou ik het nog wel kunnen tolererenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:42 schreef Persefoneia het volgende:
Die kisscam is dat echt nodig?![]()
Kijk ons even even lekker giechelen en lebberen. Voor mij hoeft het niet.
Knuffelen met mie.quote:
waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Moet ik toch maar m'n vriendje opzoeken
De meest afzichtelijke stellen. Vind het toch ook fascinerend. En het verschil in de soort zoen. De ongemakkelijkheid bij sommigequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:42 schreef Persefoneia het volgende:
Die kisscam is dat echt nodig?![]()
Kijk ons even even lekker giechelen en lebberen. Voor mij hoeft het niet.
Loopt die ook te kussen danquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hee verrek, door die Kisscam zie ik ineens dat Jeroen Kijk in de Vegte in de studio is
quote:
Net gemist.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef Kyran het volgende:
Wie is die prachtige brunette in studio?
quote:
Vragen..quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef Kyran het volgende:
Wie is die prachtige brunette in studio?
Skillsquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Wat moet er geshowt worden dan?
Heb nog een grappig plaatje van Lionel in de aanbiedingquote:
Bosje kan me niet laten zien wat liefde isquote:
Ja, het gaat hier harder dan je hebben kanquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef Zorro het volgende:
Jongens toch, schenk je ff een biertje in, is het topic alweer bijna vol.
Ik van een teek op mie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Heb nog een grappig plaatje van Lionel in de aanbieding
Sowieso geen goed idee om met maitresses naar tv uitzendingen te gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zou wel tof zijn, met je maitresse naar dat cafe gaan en dan die kisscam in je smoel krijgen
Precies. Deden ze deze ook?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, het publiek vermaakte zich wel. Cold as ice
dat moet je dan ook laten doen door Diaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef Zorro het volgende:
Oh ...quote:
Sneller schenken dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef Zorro het volgende:
Daar verspil je al veel te veel tijd meequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef Zorro het volgende:
Klinkt ranzig...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bosje kan me niet laten zien wat liefde is
Openbare plekken ook niet handigquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sowieso geen goed idee om met maitresses naar tv uitzendingen te gaan.
Of uberhaupt een plek waar camera's zijn...
Dat laatste is tegenwoordig overalquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zit toch al in een glasquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar verspil je al veel te veel tijd mee
Ja dat deed ik en toen had ik alleen schuim in mijn glasquote:
Double Visionquote:
Of gewoon überhaupt met maitresses ergens heen gaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen maîtresse nemen dus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat laatste is tegenwoordig overal
Jamaar zo'n 75 cl fles en dan met gist erin is dan niet zo'n succesquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat deed ik en toen had ik alleen schuim in mijn glas
Daarom ligt die van mij nu ongebruikt in de kastquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn maitresses best lastig.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef cafca het volgende:
Alsof er niet genoeg Eagles in de lijst stonden....
Alle metalfans meezingenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Double Vision
Head Games
Cold as Ice
Dirty White Boy
Feels Like the First Time
Urgent
Juke Box Hero
I Want to Know What Love Is
Hot Blooded
Dirty white boyquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Double Vision
Head Games
Cold as Ice
Dirty White Boy
Feels Like the First Time
Urgent
Juke Box Hero
I Want to Know What Love Is
Hot Blooded
Uhmmmmquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
essnhills, hoeveel vraagtekens kun je tot nu toe dit uur wegstrepen?
Arme amateurclub.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet nu steeds denken aan de ABBA penalty reeks
Day before you came vind ik toch wat mooierquote:
Hoor je ook niet echt buiten de top 2000 van ze of je moet zelf een verzamelaar aanzettenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Wtf, dit nummer ken ik helemaal niet van ze.
6quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
essnhills, hoeveel vraagtekens kun je tot nu toe dit uur wegstrepen?
Zou op marktplaats zetten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Daarom ligt die van mij nu ongebruikt in de kast
Met kerst ben ik alleeeeenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Day before you came vind ik toch wat mooier
Hij lult maar wat dus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het langste? Stasse weet niet waar ie t over heeft. Dat is toch wel The Day Before You Came
Daar heb je een woord voor: Zangeressenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wist niet dat de Eagles vrouwen zangers hadden
Na deze mijn favorietquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Day before you came vind ik toch wat mooier
Kort pittig genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Een verse voorraad vijftigers voor in het cafe!
Ze zijn begonnen als begeleidingsband van Linda ROndstadtquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wist niet dat de Eagles vrouwen zangers hadden
Zijn er toch nu beide uitgeflikkerd, die tweede keer had toch niks uitgemaaktquote:
Hang ouderenquote:
Ik heb weinig geslapen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar heb je een woord voor: Zangeressen
Die hebben ook recht op levenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Een verse voorraad vijftigers voor in het cafe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Bedankt voor de info!quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:48 schreef Achterhoker het volgende:
ABBAGENOT, krijg spontaan een stijve plasser van die geweldige sound.
broekje uit?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:48 schreef Achterhoker het volgende:
ABBAGENOT, krijg spontaan een stijve plasser van die geweldige sound.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |