Mie?quote:
Ach, het publiek vermaakte zich wel. Cold as icequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Staan wel meer oude rockbands. Europe bv.
Met twee vrouwen zou ik het nog wel kunnen tolererenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:42 schreef Persefoneia het volgende:
Die kisscam is dat echt nodig?![]()
Kijk ons even even lekker giechelen en lebberen. Voor mij hoeft het niet.
Knuffelen met mie.quote:
waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Moet ik toch maar m'n vriendje opzoeken
De meest afzichtelijke stellen. Vind het toch ook fascinerend. En het verschil in de soort zoen. De ongemakkelijkheid bij sommigequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:42 schreef Persefoneia het volgende:
Die kisscam is dat echt nodig?![]()
Kijk ons even even lekker giechelen en lebberen. Voor mij hoeft het niet.
Loopt die ook te kussen danquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hee verrek, door die Kisscam zie ik ineens dat Jeroen Kijk in de Vegte in de studio is
quote:
Net gemist.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef Kyran het volgende:
Wie is die prachtige brunette in studio?
quote:
Vragen..quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef Kyran het volgende:
Wie is die prachtige brunette in studio?
Skillsquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Wat moet er geshowt worden dan?
Heb nog een grappig plaatje van Lionel in de aanbiedingquote:
Bosje kan me niet laten zien wat liefde isquote:
Ja, het gaat hier harder dan je hebben kanquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef Zorro het volgende:
Jongens toch, schenk je ff een biertje in, is het topic alweer bijna vol.
Ik van een teek op mie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Heb nog een grappig plaatje van Lionel in de aanbieding
Sowieso geen goed idee om met maitresses naar tv uitzendingen te gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zou wel tof zijn, met je maitresse naar dat cafe gaan en dan die kisscam in je smoel krijgen
Precies. Deden ze deze ook?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, het publiek vermaakte zich wel. Cold as ice
dat moet je dan ook laten doen door Diaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:44 schreef Zorro het volgende:
Jongens toch, schenk je ff een biertje in, is het topic alweer bijna vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |