abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176161571
*O* *O* *O*
pi_176161572
Voor het eerst gehoord bij de voetbal _O_

Gekte
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:05 #103
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_176161573
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 december 2017 20:21 schreef peaceman het volgende:

[..]

steek m in een appeltaart :+
Goed idee voor het nieuwe jaar :+
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_176161574
Hey you, don't watch that,
Watch this!
This is the heavy heavy monster sound
The nutsiest sound around
So if you've come in off the street
And you're beginning to feel the heat
Well listen buster
You'd better to start to move your feet
To the rockin'est, rock-steady beat
Of Madness
One step beyond!

OOONEE STEP BEYOOOOND
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_176161578
Oude Ajax Goaltune _O_
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:22 #106
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_176161591
*O* *O* *O* *O* *O*
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  Redactie Frontpage zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:22 #107
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_176161592
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 20:21 schreef essnhills het volgende:
Oh deze _O-

*O* *G* *O* *G* *O*
Ken je hem nu wel :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_176161593
Broekje al uit dus nu genieten *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
pi_176161594
Gekke stapjes doen. *O* *O* *O*
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:24 #110
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_176161595
Weer een hartverzakking van wat vuurwerk ;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:26 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176161596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 20:21 schreef essnhills het volgende:
Oh deze _O-

*O* *G* *O* *G* *O*
Ja maar ze zeggen de titel nooit he
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:28 #112
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_176161598
Streamgenot.
Fade to Black
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:28 #113
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_176161599
_O_ Madness _O_
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:32 #114
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_176161604
*O* *O* *O*
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:36 #116
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_176161609
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Saxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*O* *O* *O* *O* *O*
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:38 #117
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_176161611
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:38 #118
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_176161612
Hierna eentje waarop ik heb gestemd ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:39 #119
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_176161616
En dan dit erna :{w :')
-XOXO-
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:40 #121
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176161618
_O_ _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_176161622
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 20:22 schreef Hamlapjes het volgende:
_O_ Madness _O_
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:47 #123
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_176161623
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 20:22 schreef Isorden het volgende:
Oude Ajax Goaltune _O_
Hoe dan, dat klinkt toch helemaal niet? Gaat iedereen dan ineens dansen? :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:49 #124
317370 Spies
They're gonna find us
pi_176161627
Leuk dit, maar staat veel te hoog.
  Redactie Sport zaterdag 30 december 2017 @ 20:22:51 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176161629
Uccie plaat dit wel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')