Dat is veels te ingewikkelde muziek voor de gemiddelde Nederlander helaas.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
En elk jaar tijdens dit nummer zeg ik dat Another Day van Dream Theater (omdat dat een rustig nummer is er ook wel in mag. Of MisunderstoodMaar alles van DT haalt het toch nooit.
ik gebruik TuneIn radioquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat ik de FM radio gebruik
Zo'n beetje alle metalheads die ik ken vinden Tool geweldig, dus zou moeten lukken als die gaan stemmenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is veels te ingewikkelde muziek voor de gemiddelde Nederlander helaas.
Alsmede Tool, die komt er ook nooit in.
Moet wel want een gewone radio heb ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat ik de FM radio gebruik
Het waren maar drie zondagmiddagen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben.
Ja dat klopt, maar die pakt de stream van TuneIn en die loopt achter. Dat is heel irritant. Het geluid is welquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag straks anders een hypermodern exemplaar op de LP kast.
Ja opzich prima vermaakt. Al was de zanger niet helemaal fit. Toch vond ik het een leuke avond. In het voorprogramma stonden ook leuke bands; Amored Saint en Beyond the Black.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuk! Was het een beetje wat?
gelukkig zeggen ze die titel nooit in dit liedjequote:
Kan ook weer mee luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |