inb4 Danzigquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
Weer een nummer met Dansen in de titel hè
Daarom citeerde ik jouw post ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
*vinkt
Normaal zeg ik dat altijd trouwens.
En Fade To Black natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die is een van de enige Metallica platen die terecht zo hoog staat
Dat nummer staat toch helemaal niet op DéjàVuquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:10 schreef Achterhoker het volgende:
The Unforgiven later op de avond, dejavu momentje.
Klinkt diepquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets met een schroefdraad heb ik vanmiddag geleerd.
Pas op, dadelijk komt er iemand met Pompeiiquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan wil ik met jou dansen op een vulkaan!
Eens hoor. The Memory Remains? Sad But True? kom op. DRIE(!) keer Unforgivenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Onvergeeflijk dat sommige andere nummers van hun in de lijst staan
Ik ook. Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:12 schreef peaceman het volgende:
Wij hebben Nielson trouwens wel eens live gezien
Begrijpelijk. Heb ik vaker gehoord.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:12 schreef Achterhoker het volgende:
Straks ook nog Brown Eyed Girl, een nummer waarvan ik jarenlang dacht dat het van de Stones was.
nee kloptquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat nummer staat toch helemaal niet op DéjàVu
NOg in hetzelfde uur gevolgd door Fade to Blackquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:10 schreef Achterhoker het volgende:
The Unforgiven later op de avond, dejavu momentje.
Blof - Dansen aan Zeequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Bruce Springsteen - Dancing in the Dark
David Bowie - Let's Dance
Elton John - Tiny Dancer
Neil Young - Last Dance
Dancing in the streetsquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Elton John - Tiny Dancer
Neil Young - Last Dance
Nielson - Sexy als je danstquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Elton John - Tiny Dancer
Neil Young - Last Dance
Niet dansen aan zee?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan wil ik met jou dansen op een vulkaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |