quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Volgend jaar stel ik precies dezelfde vraag hoor, maak je geen zorgen. Interesseert me allemaal bar weinig
Nee dat kan niet, want je mag niet raken.quote:
Ze moet niet opgeven om er achter te komen wat liefde isquote:
Zolang ze zich maar sexy voelt als ze danstquote:
Ik denk dat het Nena was.quote:
Mooie UIquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:10 schreef Achterhoker het volgende:
The Unforgiven later op de avond, dejavu momentje.
Nielson?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zolang ze zich maar sexy voelt als ze danst
*vinktquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig begint het nieuwe jaar al over 2 dagen, en in het nieuwe jaar is er weer een top 2000
Nee, Normaal, Bruce Springsteen, Golden Earring en De Dijk...dat is gewoon geen uur voor mij.quote:
Nee, nee nee neeeee, ik laat dat lied niet in mijn kop. Neee nee DANCING IN THE DARK JALALALAquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zolang ze zich maar sexy voelt als ze danst
Ja ik ga het haar niet laten zien, krijg ik ruziequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze moet niet opgeven om er achter te komen wat liefde is
ie is al geweest geloof ikquote:
Die is een van de enige Metallica platen die terecht zo hoog staatquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:10 schreef Achterhoker het volgende:
The Unforgiven later op de avond, dejavu momentje.
Eens met 3 van de 4quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Normaal, Bruce Springsteen, Golden Earring en De Dijk...dat is gewoon geen uur voor mij.
Iets met een schroefdraad heb ik vanmiddag geleerd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze moet niet opgeven om er achter te komen wat liefde is
IK VOEL ME SEXY ALS IK DANSquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, nee nee neeeee, ik laat dat lied niet in mijn kop. Neee nee DANCING IN THE DARK JALALALA
Onvergeeflijk dat sommige andere nummers van hun in de lijst staanquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die is een van de enige Metallica platen die terecht zo hoog staat
dat mag ik toch hopenquote:
Tja, dansen is ook best wel leukquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
Weer een nummer met Dansen in de titel hè
Op het toetsenbordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |