Ik zou als Brabander ook nooit op Guus Meeuwis stemmen.quote:
Volgend jaar stel ik precies dezelfde vraag hoor, maak je geen zorgen. Interesseert me allemaal bar weinigquote:
Gelukkig begint het nieuwe jaar al over 2 dagen, en in het nieuwe jaar is er weer een top 2000quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:09 schreef Zorro het volgende:
There's something happening somewhere
Wat een inzicht
Kan toch voelen hoe je danst?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je helemaal niet zien hoe sexy ik dans
Dat is waar, maar toch.... heel anders.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het ontloopt elkaar echter vrij weinig
U zit in een melodramatische bui?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:08 schreef Uccie het volgende:
Dit uur is echt afzien, gelukkig redden Kate Bush/Peter Gabriel en Foreigner het voor mij
In deze clip nietquote:
Inhoudelijk lastig te weerleggen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:09 schreef Zorro het volgende:
Wat een inzicht
In ieder geval door Amy en volgens mij ook door Passengerquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied is toch door Amy Macdonald en Editors gecoverd? of is dat een ander van Broes?
Pascal, is it you?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:09 schreef Zorro het volgende:
Wat een inzicht
Lekker janken met Foreigner, ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:08 schreef Uccie het volgende:
Dit uur is echt afzien, gelukkig redden Kate Bush/Peter Gabriel en Foreigner het voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |