quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Dit staat voor mij dan weer zo'n 1300 plaatsen te hoog

Wees er trots opquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verwacht van ons geen wonderen, gewoon deurdonderen

als ik zulke posts lees blijf ik het denkproces achter jouw username grappig vinden. Net als bij Doedezemaarquote:

Dat is echt genotquote:

quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Dit is van die muziek die om dezelfde reden in de lijst wordt gestemd als Blof, misplaatste lokale trots ofzoiets.

Niets misplaatst aan deze trots.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Dit is van die muziek die om dezelfde reden in de lijst wordt gestemd als Blof, misplaatste lokale trots ofzoiets.

quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ik zulke posts lees blijf ik het denkproces achter jouw username grappig vinden. Net als bij Doedezemaar

Ja en waarom staat die er eigenlijk niet in? Meesterwerkquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:07 schreef Ties02 het volgende:
Razend enthousiaste menigte in het dorpshuis

U zijt tukkerquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verwacht van ons geen wonderen, gewoon deurdonderen

Maar gelukkig staat Normaal er maar 2x in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:07 schreef LTVDK het volgende:

Normaal zou ik er niet naar luisterenquote:

Die lijst gaat bijna nog harder dan onze topics!quote:

Ja dat is ook gewoon prima, Blof daarentegen ...quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar gelukkig staat Normaal er maar 2x in.

*vinktquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is achterhoek hè? Niet Twents...

Gaat snelquote:

Weet ik veel, van daaroquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]

Ga fietsen ofzo hater.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:07 schreef LTVDK het volgende:

Kun je helemaal niet zien hoe sexy ik dansquote:

Ten eerste is dit de Achterhoek en ten tweede kom ik daar niet vandaan.quote:

Het ontloopt elkaar echter vrij weinigquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |