Mooie kast.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Fotootje
Onze nieuwste en mooiste aanwinst, box van Woodstock, ontbreekt nog op deze foto.
Ik woon alleenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doe je broek weer aan Oscar!
Ja zo kan je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
¤4 per persoon, stel dat 1/4e van Nederland ervan geniet is het ¤16 per persoon, dat is minder dan je uitgeeft met een avondje stappen
Voor straf geen oliebollen. Dat zal hem leren.quote:
Er zijn weinig zekerheden in het leven....maar eentje is dat wij het nooit eens zijn met elkaarquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DJVT is zo ongeveer het enige Nederlandstalige dat ik kan aanhoren. Wel goed dat Sterrenstof tegenwoordig een stuk hoger staat dan Watskeburt.
Niet eens top-10 Jeugdplaatjequote:
#metooquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef Djeez het volgende:
Je zat veel te diep in mij. Aaaaaaaauuuuu!
#metooquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef Djeez het volgende:
Je zat veel te diep in mij. Aaaaaaaauuuuu!
Zo groot is ons huis nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mooie kast.
Op een een of andere manier had ik alleen een supergrote kast verwacht met duizenden lp's
Snap ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef Cee het volgende:
Eindelijk een nummer dat ik mee kan zingen zonder geforceerd met harde g en rare ewwrrrrr te gaan zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |