Fuck, die was ik vergetenquote:
Maar goed ook, hier ook al die mijn muziek verstoren met knallen en andere onzin. Ga je moeder lekker lastigvallen johquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn het ook Fokkers want nu zijn ze opeens gekapt
Kensington - Streets?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef MTheBassman het volgende:
Eerste nummer van volgende uur is echt![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De mijne ook, maar ik word niet zo blij van Ernst Mosch und die Egerländer Musikanten
van mijn schoonouders was het twintigduizend keer Merle Haggard, BZN en Harrie Touw enzo. Hup naar de kringloop ermee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De mijne ook, maar ik word niet zo blij van Ernst Mosch und die Egerländer Musikanten
Waarom ga je dan juist nu patat halen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Op gestemd en ik sta nu in een snack bar zonder muziek
Geen oordopjes meegenomen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Op gestemd en ik sta nu in een snack bar zonder muziek
Dus als veel mensen op een plaat stemmen, komt ie hoger in de lijst en als er minder mensen op stemmen, lager. Graag gedaanquote:
Gisteren of eergisteren zelfs al geloof ik. Maar sowieso zijn Lownoise & Theo 10x beter dan Elstakquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die is toch niet al geweest, hoop ik?
BZN in de hardrock tijd is best lollig ben ik achter gekomenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
van mijn schoonouders was het twintigduizend keer Merle Haggard, BZN en Harrie Touw enzo. Hup naar de kringloop ermee.
Welke?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef MTheBassman het volgende:
Eerste nummer van volgende uur is echt![]()
![]()
![]()
BZN zit er ook nog tussen geloof ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
van mijn schoonouders was het twintigduizend keer Merle Haggard, BZN en Harrie Touw enzo. Hup naar de kringloop ermee.
Duidelijk verkeerd gepland danquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Op gestemd en ik sta nu in een snackbar zonder muziek
*mind blown*quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus als veel mensen op een plaat stemmen, komt ie hoger in de lijst en als er minder mensen op stemmen, lager. Graag gedaan
Ik schiet mezelf nog liever in de voet dan dat ik dat nummer leuk vind.quote:
Ah bedankt voor de uitleg, zonder had ik dat dus nooit geweten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus als veel mensen op een plaat stemmen, komt ie hoger in de lijst en als er minder mensen op stemmen, lager. Graag gedaan
Ik wist het nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom ga je dan juist nu patat halen?
Mijn vader luisterde veel prog rock en blues. Focus, Kayak, Chicago, America, Yes, Santana.. dingen die ik niets aan vind zijn hooguit wat vage pop-albums uit die tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |