Mooie kast.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Fotootje
Onze nieuwste en mooiste aanwinst, box van Woodstock, ontbreekt nog op deze foto.
Ik woon alleenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doe je broek weer aan Oscar!
Ja zo kan je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
¤4 per persoon, stel dat 1/4e van Nederland ervan geniet is het ¤16 per persoon, dat is minder dan je uitgeeft met een avondje stappen
Voor straf geen oliebollen. Dat zal hem leren.quote:
Er zijn weinig zekerheden in het leven....maar eentje is dat wij het nooit eens zijn met elkaarquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DJVT is zo ongeveer het enige Nederlandstalige dat ik kan aanhoren. Wel goed dat Sterrenstof tegenwoordig een stuk hoger staat dan Watskeburt.
Niet eens top-10 Jeugdplaatjequote:
#metooquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef Djeez het volgende:
Je zat veel te diep in mij. Aaaaaaaauuuuu!
#metooquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef Djeez het volgende:
Je zat veel te diep in mij. Aaaaaaaauuuuu!
Zo groot is ons huis nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mooie kast.
Op een een of andere manier had ik alleen een supergrote kast verwacht met duizenden lp's
Snap ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef Cee het volgende:
Eindelijk een nummer dat ik mee kan zingen zonder geforceerd met harde g en rare ewwrrrrr te gaan zingen.
Geruststellende gedachte toch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn weinig zekerheden in het leven....maar eentje is dat wij het nooit eens zijn met elkaar
Oh die! Nee, gaat nog steeds geen kwartje vallen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Cause I'm freeeee as a biiiirrrd nooow
Even met kwastje latex erover, zie je er niets meer van.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
oeps, het ei is op sommige plaatsen aan de zwarte kant![]()
![]()
Pas maar op, Sylvana weet waar je huis woontquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Denk dubbele gitaren in de outro. Minutenlang.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die! Nee, gaat nog steeds geen kwartje vallen.
Snel opeten, dan ziet niemand hetquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Ik hoor het regelmatig bij concerten FREEEEEBIIRD naast SLAAAAYYEERRR.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast voor straks
Laten we dat in 2018 zo houdenquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:10 schreef peaceman het volgende:
Kan er niets aan doen, maar ik vind dat nummer van Abel gewoon Genot!
Ik weet het ook niet en ik denk dat ik het ook niet zo episch vind als iedereen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mag best, je bent niet de enige!quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:10 schreef peaceman het volgende:
Kan er niets aan doen, maar ik vind dat nummer van Abel gewoon Genot!
GTA s a genot jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:09 schreef Isorden het volgende:
En OOK Freebird....
GTA San Andreas K-DST GENOT
Nounounouquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:10 schreef Klepper272 het volgende:
Dat van Abel was wel heel erg slecht zeg !
Lekker met het vliegtuig door de woestijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:09 schreef Isorden het volgende:
En OOK Freebird....
Goede reclamequote:
Lijkt me een goed planquote:
ech wel...quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had geluk dat Symph niet in de huiskamer is, die is ook fan. Jullie hebben geen smaak
Nee, dat was die met mr freeze en poison ivy...quote:
Die film was laatst ook weer eens op tv, jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:11 schreef Bugno het volgende:
Lekker hoor dit...zo vlak na Abeltje..
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had geluk dat Symph niet in de huiskamer is, die is ook fan. Jullie hebben geen smaak
Volgens mij staat het hele K-DST station in de lijst zo onderhandquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:09 schreef Isorden het volgende:
En OOK Freebird....
Verdomme.quote:
Vind het prima staan eigenlijk.quote:
I can not wait.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:11 schreef Djeez het volgende:
Nog ff deze plaat van Brian Roy en dan de Man in Black
Rhydonquote:
Gewoon goede muziekquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij staat het hele K-DST station in de lijst zo onderhand. Vanmiddag ook in de auto Horse With No Name
Niet op het groene knopje drukkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die film was laatst ook weer eens op tv, jeugdsentiment.
Die is met deze als soundtrack toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, dat was die met mr freeze en poison ivy...
met zn fucking bat credit card![]()
Not this shit again.quote:
Bijna goed, dat is met twee e'squote:
De pokemon die alle stemmers op Gotta Cath 'm All van kant maaktquote:
Niet Sudowoodoo als favoriete pokemon hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |