Grunn?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het zal mij een worst zijn wie 1e staat, ik maak me eerder zorgen over mijn eigen cluppie
Helmond Sportquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het zal mij een worst zijn wie 1e staat, ik maak me eerder zorgen over mijn eigen cluppie
Zo snel ben ik niet heen en weer van de supermarkt.quote:
Wordt zeker wel een spannend 2e seizoenshelftquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vreemd, dit is echt een van zijn bekendste nummers. Afijn, dan ken je deze ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:41 schreef Bos81 het volgende:
IK kan me niet herinneren dit ooit eerder gehoord te hebben. Maar echt goed vind ik dit niet. Terwijl ik best wel naar BMW kan luisteren
Dan radio harder? Of later beginnen met kokenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo snel ben ik niet heen en weer van de supermarkt.
De kattenmeppersquote:
Nee, ik ga nooit naar uitwedstrijdenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit naar Ajax - PSV geweest dus.
Het ziet er inderdaad altijd wel "sad" uit... zoals Tom als zingtquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Rokers buiten de ziekenhuisdeurenStumperds.
Rokers staan altijd voor de deur. Vreselijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Rokers buiten de ziekenhuisdeurenStumperds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |