Wel een beter liedje dan uitvak Manchester 2015. Eerlijk is eerlijk.quote:

Jij woont naast Diaan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:39 schreef Zorro het volgende:
Zo, net de buurvrouw aan de deur met een schaal oliebollen

Twee zeker?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:39 schreef Zorro het volgende:

Alleen voor oliebollenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:39 schreef Zorro het volgende:

quote:

5 puntenquote:

Gelukkig welquote:

Zonde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ch-month-study-finds

5 puntenquote:

quote:

Het zal mij een worst zijn wie 1e staat, ik maak me eerder zorgen over mijn eigen cluppiequote:

Magnetronmaaltijd...ping..optie?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:41 schreef LTVDK het volgende:
Lastig dit, het nummer hierna is een ideaal moment om te gaan koken, maar daarna komt Santana

FC Haarlem/SVV/FCwageningen/Veendamquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV-Ajax-Feyenoord discussie
*vink

Nooit naar Ajax - PSV geweest dus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:41 schreef Bos81 het volgende:
IK kan me niet herinneren dit ooit eerder gehoord te hebben. Maar echt goed vind ik dit niet. Terwijl ik best wel naar BMW kan luisteren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |