die is prachtig, zeker de uitvoering op Pinkpopquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:51 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
O jippie. Nou, ik voel het zuur al komen.![]()
Ditquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, laat hem lekker joh. Hij zei ook een keer dat ie een beetje autistisch was en soms niet goed weet hoe hij sociaal met dingen kan omgaan. Hij heeft er zelf plezier in, en dat gun ik hem ook van harteVeel liever dan dat dooie volk die helemaal niks doen in dat café
Feestenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.... dan hoef ik morgen niets te doen!
Niet alleen voor ons hoor. Ik bak ook altijd voor mijn ouders. Tot zo'n 4 jaar geleden bakte mijn moeder altijd en kwamen we met z'n allen daar. Dat wordt een beetje teveel...quote:
Was niet IM man maar een jonge knulquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, laat hem lekker joh. Hij zei ook een keer dat ie een beetje autistisch was en soms niet goed weet hoe hij sociaal met dingen kan omgaan. Hij heeft er zelf plezier in, en dat gun ik hem ook van harteVeel liever dan dat dooie volk die helemaal niks doen in dat café
Het Top 2000 cafépubliek is vergelijkbaar met het publiek bij concerten in Nederland.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit
Beter dan dat omroep max publiek. Ik hoop dat het publiek bij mijn begrafenis vrolijker kijkt
Oh sorry, dan las ik het verkeerdquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, niet die vaste kerel, die is geweldig, dit was een jochie van 15 ofzo.
Dan nog steeds heb je flink doorgebakken hoor. Respectquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet alleen voor ons hoor. Ik bak ook altijd voor mijn ouders. Tot zo'n 4 jaar geleden bakte mijn moeder altijd en kwamen we met z'n allen daar. Dat wordt een beetje teveel...
Dat hoop ik. We moeten alleen nog even naar mijn broertje en schoonzus... daar gaat Lennon met zijn neefjes vuurwerk afsteken.quote:
Van deze plaat ga ik ook zo kijken hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het Top 2000 cafépubliek is vergelijkbaar met het publiek bij concerten in Nederland.
Eerlijk is eerlijk. Troy is mooi. Maar zij is gewoon een naar individu.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is prachtig, zeker de uitvoering op Pinkpop
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het Top 2000 cafépubliek is vergelijkbaar met het publiek bij concerten in Nederland.
Ik kan je wel een screenshotje van mijn mapjes met mp3tjes laten zienquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
Riep iemand Santana trouwens?
[ afbeelding ]
Woon jij in een platenwinkel ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
Riep iemand Santana trouwens?
[ afbeelding ]
vooraan staan wauwelen en boos kijken als je vriendelijk vraagt of ze even hun dag elders willen bespreken?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |