Die versie kende ik ook eerder, maar in die tijd luisterde ik bijna alleen maar dat soort muziek, dus geen wonder.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groove Coverage een jaar of 15 geleden.
Ik wil het er niet over hebben.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Terechte klacht en mee eens maar dan moeten ze maar eens ingrijpen en niet zo soft optreden
Ik luisterde toen al niet naar die muziek laat staan nuquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die versie kende ik ook eerder, maar in die tijd luisterde ik bijna alleen maar dat soort muziek, dus geen wonder.
Dat heb ik ook al een paar keer gezegdquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Dat café hoeft er niet doorheen
Gaat wel lekker he? met dat vriendje van jequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef essnhills het volgende:
REACHING OUT, TOUCHING MEEE, TOUCHING YOOUUUUUU
Je wilt er liever over kleien?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hebben.
Dat was wel genot jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef Bos81 het volgende:
2015 PSV- Mensjester Unie ted. Dat uitvak uit zijn dak gaan bij dit nummer echt
Alleen met rook. Staat effe los van wat ik zei over dat legaal vuurwerk een drempel -kan- zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat is heel vervelend, maar is dat alleen met rook of ook andere zaken?
Echt he. Polonaise-achtig gedoequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Dat café hoeft er niet doorheen
Ze zouden mensen de vrijheid moeten geven om die figuren in elkaar te laten slaan door hen die ze er mee lastig vallenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Terechte klacht en mee eens maar dan moeten ze maar eens ingrijpen en niet zo soft optreden
Dit is het lied van *insert willekeurig samenkomen van 10 mensen die debiel mee willen lallen*quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef peaceman het volgende:
dit is het lied van FC Utrecht geloof ik?
Nee, Sweet Carol Linequote:
En Wouter luistert niet naar je?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer gezegd
Zeker. Al is dat reaching out op dit moment wel een uitdagingquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gaat wel lekker he? met dat vriendje van je
ikzelf heb bijv last van die parfum wolken. word ik echt misselijk van. Maar om dat nu te laten verbieden gaat wel ver.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen met rook. Staat effe los van wat ik zei over dat legaal vuurwerk een drempel -kan- zijn
Gewoon heel het jaar legaal net zoals in de rest van europa.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:28 schreef Kyran het volgende:
Van mij mag afsteekperiode best 23:45 - 00:30 worden. Dan is alles ervoor en erna gewoon verboden en makkelijk aan te pakken.
Nederland is al een grote mag niet land. Moeten eens kappen met dat bettutelen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is het lied van *insert willekeurig samenkomen van 10 mensen die debiel mee willen lallen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |