Die versie kende ik ook eerder, maar in die tijd luisterde ik bijna alleen maar dat soort muziek, dus geen wonder.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groove Coverage een jaar of 15 geleden.
Ik wil het er niet over hebben.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Terechte klacht en mee eens maar dan moeten ze maar eens ingrijpen en niet zo soft optreden
Ik luisterde toen al niet naar die muziek laat staan nuquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die versie kende ik ook eerder, maar in die tijd luisterde ik bijna alleen maar dat soort muziek, dus geen wonder.
Dat heb ik ook al een paar keer gezegdquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Dat café hoeft er niet doorheen
Gaat wel lekker he? met dat vriendje van jequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef essnhills het volgende:
REACHING OUT, TOUCHING MEEE, TOUCHING YOOUUUUUU
Je wilt er liever over kleien?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hebben.
Dat was wel genot jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef Bos81 het volgende:
2015 PSV- Mensjester Unie ted. Dat uitvak uit zijn dak gaan bij dit nummer echt
Alleen met rook. Staat effe los van wat ik zei over dat legaal vuurwerk een drempel -kan- zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat is heel vervelend, maar is dat alleen met rook of ook andere zaken?
Echt he. Polonaise-achtig gedoequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Dat café hoeft er niet doorheen
Ze zouden mensen de vrijheid moeten geven om die figuren in elkaar te laten slaan door hen die ze er mee lastig vallenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Terechte klacht en mee eens maar dan moeten ze maar eens ingrijpen en niet zo soft optreden
Dit is het lied van *insert willekeurig samenkomen van 10 mensen die debiel mee willen lallen*quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:27 schreef peaceman het volgende:
dit is het lied van FC Utrecht geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |