quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben nu naar Utrecht om mijn held Spinvis nog eens live te zien (vierde keer dit jaar). Ik meld me later wel weer.
Is ie nu alweer hier? Welke zaal dit keer?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben nu naar Utrecht om mijn held Spinvis nog eens live te zien (vierde keer dit jaar). Ik meld me later wel weer.
Dat somt een beetje op wat ik er tegen heb, want eigenlijk is het best een top nummer, maar het is daardoor gewoon compleet verkracht want die mensen hebben verder nog nooit van Neil Diamond gehoordquote:
Neuh, maar dacht dat ik je zoiets had zien zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Famous Grouse voor 15 euro, valt mee toch?
Doe de groetjes aan Stefan en Lisette.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef Gretzl het volgende:
Gewoon de waarheid.quote:
deja-vuquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef peaceman het volgende:
Leuk deze maar hier had ook Accidental Babies kunnen staan.
Gelukkig staan ze er nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier had ook Fleetwood Mac kunnen staan.
Of André Hazes Jrquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
eens. daarom vind ik dat de overheid boter op zijn hoofd heeft. Als ze echt willen dat iedereen stopt, moet je het overal verbieden/ 2000% duurder maken, maar ja.. die miljarden accijns zijn toch wel lekker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar roken is bewezen slecht voor de gezondheid, niet alleen van jezelf maar ook van anderen.
En het gewin is ook een stuk lager dan bij bijvoorbeeld energieverbruik of autorijden.
of een paar minuten stilte, was ook prima geweestquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is dit nou weer voor een vergelijking Roelquote:
4'33?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
of een paar minuten stilte, was ook prima geweest
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig staan ze er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |