quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is het lied van *insert willekeurig samenkomen van 10 mensen die debiel mee willen lallen*
elke afstand valt te overbruggenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker. Al is dat reaching out op dit moment wel een uitdaging
Dat is voor de kleine kinderen wel sneu natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:28 schreef Kyran het volgende:
Van mij mag afsteekperiode best 23:45 - 00:30 worden. Dan is alles ervoor en erna gewoon verboden en makkelijk aan te pakken.
Nederland is al een grote mag niet land. Moeten eens kappen met dat bettutelen
Gelukkig bestelden wij het met mie.quote:
Blof in de top 1000quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:29 schreef Zorro het volgende:
He, zit ik er net lekker in met polonaise en zo alles, krijg je dit. Terwijl hier ook gewoon Blof had kunnen staan.
Hello?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig bestelden wij het met mie.
#mietoo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig bestelden wij het met mie.
maar roken is bewezen slecht voor de gezondheid, niet alleen van jezelf maar ook van anderen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ikzelf heb bijv last van die parfum wolken. word ik echt misselijk van. Maar om dat nu te laten verbieden gaat wel ver.
We zijn een beetje een verbied cultuur aan het worden. Daar krijg ik de kriebels van.
Sterretjes mogen altijdquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is voor de kleine kinderen wel sneu natuurlijk.
Famous Grouse voor 15 euro, valt mee toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dacht dat je daar als arme student geen geld voor had?
quote:
Deze post wil ik wel integraal overnemen.quote:
Sterkte...quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben nu naar Utrecht om mijn held Spinvis nog eens live te zien (vierde keer dit jaar). Ik meld me later wel weer.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben nu naar Utrecht om mijn held Spinvis nog eens live te zien (vierde keer dit jaar). Ik meld me later wel weer.
Is ie nu alweer hier? Welke zaal dit keer?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef Gretzl het volgende:
Dat somt een beetje op wat ik er tegen heb, want eigenlijk is het best een top nummer, maar het is daardoor gewoon compleet verkracht want die mensen hebben verder nog nooit van Neil Diamond gehoordquote:
Neuh, maar dacht dat ik je zoiets had zien zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Famous Grouse voor 15 euro, valt mee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |