Wat ongelukkige woordkeuze dan:quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Waarom daarop gokken, mag toch een voorspelling maken. Ik denk gewoon dat de dip zo diep kan worden. Maar hoop voor alle Bitcoin hodlers dat het niet zo is.
tokenpayquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:34 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Live Q&A met ceo van TokenPay.Mochten jullie dus vragen hebben
verbeterde versie van ethereum.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:41 schreef Skv het volgende:
Ether houdt zich aardig staande trouwens.
Cardano in de plus zelfs. Hoewel ik die coin nauwelijks ken.
mogen amerikanen geen Tokenpays kopen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:34 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Live Q&A met ceo van TokenPay.Mochten jullie dus vragen hebben
ICO's worden volgens mij niet geaccepteerd in Amerika omdat het zo risicovol isquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
mogen amerikanen geen Tokenpays kopen?
Ik heb 5700 NAGA op 0.00012 verkochtquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:51 schreef EggsTC het volgende:
NAGA lekker ja, en de roadmap is nog niet eens begonnen.
maar wanneer is dat bekend gemaakt? ik krijg de indruk dat dit later pas gebeurde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ICO's worden volgens mij niet geaccepteerd in Amerika omdat het zo risicovol isDus zitten ze te zeuren dat ze gescammed zijn terwijl het aan de wetten van Amerika ligt en niet aan Tokenpay zelf ligt
Ze krijgen gewoon hun BTC terug maar omdat BTC duurder was vinden ze het een scam
heeft de transactionaccelerator nog succes opgeleverd?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb 5700 NAGA op 0.00012 verkochtWou weer kopen maar ik kijk eens hoeveel het is en het is over 0.00023 dus dacht al wtf
Later als in wat? Nadat mensen in de VS al Tpay hebben gekocht? Ja, anders zouden ze niet zeuren hequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
maar wanneer is dat bekend gemaakt? ik krijg de indruk dat dit later pas gebeurde.
Nee. Ik zit te denken om gewoon een miner te betalen om het te minen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:55 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
heeft de transactionaccelerator nog succes opgeleverd?
had wel netjes van Tokenpay geweest om mensen van te voren in te lichten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Later als in wat? Nadat mensen in de VS al Tpay hebben gekocht? Ja, anders zouden ze niet zeuren heZe kunnen Tokenpay wel gewoon kopen wanneer het op de exchange komt maar niet in de ICO zelf.
Ja hij zegt het nu ook live. Hij wist het zelf ook niet totdat zijn legal team dat had gezien. Hij heeft zich ook verontschuldigd maar alsnog ik snap de drama niet. Je krijgt gewoon je BTC terug maar omdat het nu goedkoper is dan toen ze het eerst kochten is dat zogenaamd TokenPay's schuld wat bullshit is want TokenPay heeft geen invloed op de prijs van BTCquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:57 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
had wel netjes van Tokenpay geweest om mensen van te voren in te lichten.
dat ding werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee. Ik zit te denken om gewoon een miner te betalen om het te minen.
You're welcome want jouw transactie zit in dezelfde block
dat is gewoon amateuristisch van ze, ik snap die mensen wel want je betaald ook transactiekosten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja hij zegt het nu ook live. Hij wist het zelf ook niet totdat zijn legal team dat had gezien. Hij heeft zich ook verontschuldigd maar alsnog ik snap de drama niet. Je krijgt gewoon je BTC terug maar omdat het nu goedkoper is dan toen ze het eerst kochten is dat zogenaamd TokenPay's schuld wat bullshit is want TokenPay heeft geen invloed op de prijs van BTC
Ik weetquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:00 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
dat ding werkt voor geen meter![]()
Submissions are beyond limit. Please try later.
Ze krijgen de transactiekosten ook vergoedquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:00 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dat is gewoon amateuristisch van ze, ik snap die mensen wel want je betaald ook transactiekosten.
oke dan is t te doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ze krijgen de transactiekosten ook vergoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |