Circulating supply 21,912,633............................quote:In the Apotheosis Pt.2 announcement, VeChain give us example figures for the THOR reward system. And in doing this, they assume how many nodes will be running. It makes sense that they will have put a lot of thought into this, as they do with everything, here are the figures:
A = 25,250,000 VET (101 Authority Nodes on chain, at 250,000 VET per node);
M = 100,000,000 VET (667 Qualified Mjolnir Nodes on chain, at 150,000 VET per node);
T = 80,000,000 VET (1600 Qualified Thunder Nodes on chain, at 50,000 VET per node);
S = 50,000,000 VET (5000 Qualified Strength Nodes on chain, at 10,000 VET per node);
Calculating the amount of VET locked in nodes gives us 255,250,000. Which is a hefty chunk of the current circulating supply. What do you guys think that will do to the price of VET...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat steeds lager met je bodem. Kan ik ze bij jou al voor 7500 kopen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit gaat nog een massale Bitcoin dump worden voor nieuwjaar. Volgende week Bitcoins te koop voor $7000 gok ik.
Ben benieuwd hoe de alt markt zich staande zal houden, Bitcoin nog maar 35% dominantie.
Zo groen het gisteren nog was, zo rood is het vandaag, al staat mijn portfolio nog wel hoger dan voor vrijdag..quote:
Nee heb al verkocht, stap later wel weer in. Sorry voor mijn negativiteit. Maar mag in een discussie topic tochquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je gaat steeds lager met je bodem. Kan ik ze bij jou al voor 7500 kopen?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:19 schreef LXIV het volgende:
Nah. In ieder geval beter een crash op 30 en 31 december dan op 1 en 2 januari. \wat je nu verliest hoef je tenminste geen belasting op te betalen!
Hoeveel wil je daarop gokken?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit gaat nog een massale Bitcoin dump worden voor nieuwjaar. Volgende week Bitcoins te koop voor $7000 gok ik.
Ben benieuwd hoe de alt markt zich staande zal houden, Bitcoin nog maar 35% dominantie.
Woensdag 1 BTC weer ¤12.235quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Alleen als ze daar winst op maken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Inderdaad, ik vraag mij ook af of het iets met elkaar te maken heeft. Qua belasting over cryptogains komen wij er in Nederland nog behoorlijk genadig vanaf als ik sommige Amerikaanse youtubers moeilijk hoor doen over het loggen van elke transactie omdat elke keer dat ze terug gaan naar fiat belasting moeten betalen.
Waarom daarop gokken, mag toch een voorspelling maken. Ik denk gewoon dat de dip zo diep kan worden. Maar hoop voor alle Bitcoin hodlers dat het niet zo is.quote:
Voor m'n belastingaangifte in 2019 zou het gunstig zijn als het t/m 1 januari nog wat verder zaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:30 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Yupwel woensdag nog even terug naar deze posts :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |