Ik heb er dan ook geen problemen mee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach hij past zich aan aan de meerderheid van dit forum?
Hier zitten ook prikkelbare mensen, dus ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach hij past zich aan aan de meerderheid van dit forum?
Die mag wel een keer moonen jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
Deze whole of the moon wil ik wel zien
Haar op de maan zien zou wel prettig zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef alopio het volgende:
Ik heb nog niet het gat van Maan gezien trouwens
ook zo jammer dat de titel niet gezongen wordtquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook wel typisch zo'n plaatje wat iedereen wel 'kent' maar niet kan benoemen
Knappe zangeres en een mooie stem, maar ze zou eens met interessante producers moeten samenwerken. Dan zit er veel meer toekomst in.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zitten ook prikkelbare mensen, dus ja.
Absoluutquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook zo jammer dat de titel niet gezongen wordt
Zij is zoquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend decennium gaan er mensen naar Marsquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haar op de maan zien zou wel prettig zijn.
Ik hoop liever op minder toekomst voor Maanquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Knappe zangeres en een mooie stem, maar ze zou eens met interessante producers moeten samenwerken. Dan zit er veel meer toekomst in.
Ze komt uit Bergen toch? Dat kan ik op de fiets nog wel af.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
Ga door.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Deze stonden ooit in het voorprogramma van Neil Young in Ierland.
Poh zeg dat wel ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haar op de maan zien zou wel prettig zijn.
Misschien moeten we hier op FOK! ook eens een Knappe Musici Knock-Out houdenquote:
Godverquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef alopio het volgende:
Ik heb nog niet het gat van Maan gezien trouwens
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook zo jammer dat de titel niet gezongen wordt
Ja van die van mij zou ze ook schrikkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
Maan is wel een leuk meisje
Jammer dat ze bang is van piemels
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh schaatsen is alweer begonnen.
Top2000 op uiterlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Misschien moeten we hier op FOK! ook eens een Knappe Musici Knock-Out houden
Goed ideequote:Op zaterdag 30 december 2017 17:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Misschien moeten we hier op FOK! ook eens een Knappe Musici Knock-Out houden
Red Army Blues niet noemen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik noem een The Pan Withing, Glastonbury Song, Old England, A Girl called Jonny Past er allemaal prima in
Daar hebben we echt niks te zoeken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volgend decennium gaan er mensen naar Mars
Derde nummer van een van mijn 2 favoriete albums allertijden....quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook wel typisch zo'n plaatje wat iedereen wel 'kent' maar niet kan benoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |