ik zie een afgedekt lichaam onder meerdere doeken en waaronder zijn gehele rechterarm zichtbaar is, zonder bloed. Verder ligt er een oranje handdoek en wat resten van rotjes op de straat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:22 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Niks onzin, kijk het filmpje maar, er liggen een stuk of tien kleinere afdekzeiltjes rondom het ene laken.
Het filmpje op ad.nl bedoelde ik, dat is uit een andere hoekquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zie een afgedekt lichaam onder meerdere doeken en waaronder zijn gehele rechterarm zichtbaar is, zonder bloed. Verder ligt er een oranje handdoek en wat resten van rotjes op de straat.
Maar enfin ik kan het mis hebben.
Ik vind iets niet leuk dus mogen er wat mij betreft heel veel doden en gewonden vallen zodat het verboden wordt. Wat ben jij een sneu figuur. Ik zou bijna hopen dat een van de incidentjes jouw huis wordt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:50 schreef byah het volgende:
Dat er maar genoeg incidenten mogen gebeuren
Ik zie geen foto, heb je een ander linkje of is de foto weg?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:
https://goo.gl/images/iQXvD1
Las op de vorige pagina dat het lichaam verspreid was, onzin imo volgens deze foto van de Nos
Stunten met (illegaal) vuurwerk ook toch schijnen een hoop mensen dit soort gebeurtenissen een goede reden te vinden om al het vuurwerk te verbieden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Rijden onder invloed is al verboden. Leuk geprobeerd.
Of helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het maakt idd ook weinig uit of het nou een lawinepijl of een shell was, beide keren is het net zo illegaal.
Maar sowieso, wat bezielt je om zoiets in de straat af te steken... Als je dan zonodig illegaal vuuwerk wil afsteken doe dat dan op een veld ergens achteraf.
Joh, echt waar?quote:Over de identiteit van het slachtoffer, een man, is nog niets bekend.
Het was een shell, de lanceerbuis lag ernaast.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:48 schreef hiburg het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erde-onder-zijn-neus
Denk dat het zo’n Cobra 6 of 9 of zoiets is geweest. Daar zijn al vaker ernstige ongelukken mee gebeurd.
Het lijkt me sterk dat het zo'n shell was, dan waren er ook een hoop omstanders gewond geraakt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:44 schreef Infection het volgende:
Even een idee wat zo'n shell voor explosie veroorzaakt als het op de grond klapt:
Oh ok, dat heb ik nog niet gezien. Maar wel heel erg dit als kinderen dit hebben gezien. Levenslink die rotzooi...quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Het was een shell, de lanceerbuis lag ernaast.
Aan het formaat van de buis te zien wel. En hoeft niet persé als de mensen op een afstandje staan. Overigens waren zijn kinderen ook gewond.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat het zo'n shell was, dan waren er ook een hoop omstanders gewond geraakt.
Nee, die waren niet gewond. Die zijn alleen nagekeken op gehoorsbeschadiging.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Aan het formaat van de buis te zien wel. En hoeft niet persé als de mensen op een afstandje staan. Overigens waren zijn kinderen ook gewond.
Niet gewond dan, maar één van de kinderen kreeg volgens de jongen die ooggetuige was wel iets in z'n gezicht. In ieder geval was het gewoon een shell wat die man afstak.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, die waren niet gewond. Die zijn alleen nagekeken op gehoorsbeschadiging.
Ja, een Salute shell, dus alleen een knal. Dat is wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet gewond dan, maar één van de kinderen kreeg volgens de jongen die ooggetuige was wel iets in z'n gezicht. In ieder geval was het gewoon een shell.
Lekker type ook, zwaar vuurwerk afsteken in de straat met je eigen en andere kinderen erbij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Aan het formaat van de buis te zien wel. En hoeft niet persé als de mensen op een afstandje staan. Overigens waren zijn kinderen ook gewond.
Kijk dit filmpje maar even van een ooggetuige:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erde-onder-zijn-neus
Zou goed kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, een Salute shell, dus alleen een knal. Dat is wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |