Andere tijdzone dit datquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op dit tijdstip nog een Odol hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Beter iets dan nietsquote:
niks voor mij danquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Even kleine pauze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die emmer is nu leeg. Op naar de emmer met rozijnen.
Die rechtsonder heeft een beetje de vorm van het hoofd van peacemanquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Even kleine pauze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even kleine pauze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang ze er zijn, handje vol... is het primaquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets mis met kleine tetten
Heb je nou kuikentjes gefrituurd?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Even kleine pauze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Grow Old With Me ook erg mooi, maar ik vind dit totale kitsch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Gretzl het volgende:
Ik snap niet dat dit zoveel haters heeft. Tom Odell is juist een verademing in een singer-songwriterlandschap dat overstelpt wordt door Passenger-achtige types ... (komt dat nummer eigenlijk nog)
I'm good at thatquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef peaceman het volgende:
[..]hoe doe ik bewust iets verkeerd opvatten deel 1.
Ik ben onderweg.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Even kleine pauze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even kleine pauze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let her Go komt idd nogquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Gretzl het volgende:
Ik snap niet dat dit zoveel haters heeft. Tom Odell is juist een verademing in een singer-songwriterlandschap dat overstelpt wordt door Passenger-achtige types ... (komt dat nummer eigenlijk nog)
luilak... kom ze maar halen!quote:
Dat ligt aan je handen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zolang ze er zijn, handje vol... is het prima
Prima kippetjes in de panquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:24 schreef Diaan73 het volgende:
Even kleine pauze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |