quote:
Ik vind dit niet SkyRadio, maar ik vind dit meer gewoon KITSCH.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SkyRadio belde net, wil graag z'n matige nummer terug.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:21 schreef Reversum het volgende:
[..]
In de cafétjes waar ik kom mag je echt in je handjes knijpen als er een nummer geen Ronnie of Boef is hoor :d
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een Odol van types die Tom heten...
Laxus daarentegen....
Op dit tijdstip nog een Odol hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Hiermee verdwijnt mijn Odol als sneeuw voor de zon
Je krijgt een odol van laxus?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een Odol van types die Tom heten...
Laxus daarentegen....
Ja Another Love is een briljant nummerquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je vindt The Weight niks, maar Another Love wel? Ik dacht dat we redelijk op 1 lijn zaten qua muziek, maar dat wordt hierdoor hard onderuit gehaald
Dat is meestal geen compliment.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:22 schreef MTheBassman het volgende:
Het einde is wel beter dan het begin.
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:23 schreef MTheBassman het volgende:
Cielke vult dat truitje meer dan prima
Ik vind dit ook beter dan net.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja Another Love is een briljant nummer
Heerlijk opbouw en een schitterende tekst. En lekker eigentijds
Mag ik toch niet hopenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |