moet effe wennen aan je nieuwe UI bossiequote:
mag ik bedankenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik je wat oudbolligs laten zien?
Jup, niet echt mijn dingquote:
Gaat uw gangquote:
Oh nee ieniemini, niet weer die bromvliegen uit je neusgatquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hier ook gewoon vanacht een oogje dicht doen. Even kijken hoeveel en hoe laatquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat trek ik niet hoor. Wel iets anders, maar dat is weer een ander verhaal.
Dit loopt wel heel erg uit de handquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is intussen bekend jaquote:
Weer terug. Was alleen vanwege Maiden van eerder vanmiddagquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
moet effe wennen aan je nieuwe UI bossie
Verrassendquote:
Ik heb genoeg gejamd hoor, maar niet met deze muziek.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Als je dit ouwelullenmuziek vindt ben je nooit lekker gaan jammen in een café.
In de cafétjes waar ik kom mag je echt in je handjes knijpen als er een nummer geen Ronnie of Boef is hoor :dquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Als je dit ouwelullenmuziek vindt ben je nooit lekker gaan jammen in een café.
Precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tja je kunt het hier zetten maar ook op 1350
*vinkt afquote:
Ja hij staat wel ietsjes te hoog. Can't Pretend is een betere plaat van hem.quote:
qftquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SkyRadio belde net, wil graag z'n matige nummer terug.
Je vindt The Weight niks, maar Another Love wel? Ik dacht dat we redelijk op 1 lijn zaten qua muziek, maar dat wordt hierdoor hard onderuit gehaaldquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:21 schreef Gretzl het volgende:
NEEEEEEEEEEEE NIET DOOR HET MOOIE PIANO-INTRO VAN ANOTHER LOVE HEEN PRATEN
KUT RUUD
Ik krijg nooit een Odol van types die Tom heten...quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik nooit begrepen, hij zeikt en zeikt maar door. Die andere notering van Tom is prima, maar hier krijg ik geen Odol van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |