Hoe klinkt een kaasplankje?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh, hoorde ik daar een kaasplankje?
quote:
Hou op man, ik kreeg bijna een hartaanvalquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een nacht met Marisa, Annemiek en Sielke. Hoeft t broekje gewoon niet meer aan
Dat is teveel van het goede...dan heb je nooit meer broekjes nodig. Doe dan ook Eva van 3FM naar radio 2. Dan is het helemaal genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een nacht met Marisa, Annemiek en Sielke. Hoeft t broekje gewoon niet meer aan
The Weight.quote:
Thequote:
Dit vat het wel aardig samen.quote:
Ja, maar beter nog SLAAAYYEERRR...quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:17 schreef Fylax het volgende:
Vannscht de w27-minuut durende Echoes toch?
Lol.quote:
Weight je dat niet?quote:
oh ik dacht dat je Sanne Hans na deed.quote:
ik heb eigenlijk geen idee of ik al een liedje gehoord heb, waar ik op stemdequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:17 schreef livelink het volgende:
Jaa, net op tijd terug voor The Band. En gelukkig weer eens eentje waar ik op gestemd heb
*vinkquote:
Eva Koreman is mooi en slim. Qua dj's is dat echt mijn favoriet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is teveel van het goede...dan heb je nooit meer broekjes nodig. Doe dan ook Eva van 3FM naar radio 2. Dan is het helemaal genot
The The deed ook een aardige pogingquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
Toch wel de minst creatieve naam ooit voor een band.
Dit jaar niet meer slapen Genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar beter nog SLAAAYYEERRR...
Nou BZN vind ik erger eigenlijk..quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
Toch wel de minst creatieve naam ooit voor een band.
Samen met Annemieke een godinnen duoquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eva Koreman is mooi en slim. Qua dj's is dat echt mijn favoriet.
Er zijn grenzen. Het blijft radio hè.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is teveel van het goede...dan heb je nooit meer broekjes nodig. Doe dan ook Eva van 3FM naar radio 2. Dan is het helemaal genot
Heerlijk he.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
Wat een oudbollige boel dit zeg.,
Zal ik je wat oudbolligs laten zien?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
Dat trek ik niet hoor. Wel iets anders, maar dat is weer een ander verhaal.quote:
Oudbollig hoort in de top2000. En zeker dezequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
Die hadden geen naamquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou BZN vind ik erger eigenlijk..
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat trek ik niet hoor. Wel iets anders, maar dat is weer een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |