hahaha dat was zo mooiquote:

swsquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze versie >>> Guus Meeuwis' versie.

quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het hele oeuvre gaat wat ver, maar een aantal nummertjes kan zeker. Undertow is toch ook een soort van moderne klassieker.

Zeker. En verder Love Is To Die, Keep It Healthy.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het hele oeuvre gaat wat ver, maar een aantal nummertjes kan zeker. Undertow is toch ook een soort van moderne klassieker.

+1quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
Doe mij het origineel van Meeuwis maar.

dit nummer is van Udoquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
De rest vind ik dan weer niks aan (ken maar 2 andere nummers van hem)

een complete generatie denkt daar als eeste aanquote:

Oh wel jaquote:

quote:

Beter dan Lika a G6.quote:

Ook uitstekend.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Love Is To Die, Keep It Healthy.

Ik ben van een andere generatie denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
een complete generatie denkt daar als eeste aan

patatje bedoel jequote:

Helemaal mee eens, zeker een van mijn favoriete all-female bandjes. Maar tegen de tijd dat Warpaint mainstream genoeg wordt voor de Top 2000 zijn we mogelijk al bejaard.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Als er meer vrouwen in de lijst moeten, zet dan het hele oeuvre van Warpaint er maar in. Goede muziek en telt meteen voor 4 stuks per nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |