Sherious Requestquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van die Serious-Request naaktfoto's?
In de spits zijn de reclame het langst, daarna tijdens werkuren, daarna in de avond en 's nachts geen reclamequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt 17/18 uur ofzo.
Ja, er hoort helemaal niets van het Songfestival van dit jaar in welke top 5 dan ook. Behalve in de top 5 zwakste Songfestivals.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb de Letse inzending van het Songfestival van dit jaar in mijn top 5 artiesten van Spotify staan dus er klopt helemaal geen sodemieter van.
Sheeeeeehihihihieeeeequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vibrato is lastig te typen he?
Ik schudde tijdens het typen met mijn laptop.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Edit: gif werkt nietquote:
Heb jij die wel gezien dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van die Serious-Request naaktfoto's?
Iets als shee-e-e-e-e-e-e-e-e?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geweldig fragmentquote:
Paar jaar terug luisterde ik nog wel eens StuBru en daar hebben ze 1 reclame om 20 over en 1 om 40 over en niet zo veel rond het nieuws, ik vond dat wel prettig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de spits zijn de reclame het langst, daarna tijdens werkuren, daarna in de avond en 's nachts geen reclame
maar 1 of 2 reclames per uur was trouwens ook iets wat de Evergreen top 1000 luisteren ontzettend fijn maakte.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is wel heel fijn
Denk wel mijn favoriete nummer van Boudewijn
Die zijn nooit gemaakt.quote:
Publieke omroep daar kent sowieso weinig reclamequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar jaar terug luisterde ik nog wel eens StuBru en daar hebben ze 1 reclame om 20 over en 1 om 40 over en niet zo veel rond het nieuws, ik vond dat wel prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |