Ik denk ik de ochtend, maar dat is mijn gevoel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Op welk tijdstip zijn de reclames op zijn langst eigenlijk?
Ik word hier misbruikt. #metooquote:
Maar inmiddels alweer aan de betere hand dus?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na Land van Maas en Waal, is het voor mij wel mooi genoeg geweest
Met uitzondering van Hazesquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:00 schreef peaceman het volgende:
371 De Vondeling Van Ameland Boudewijn de Groot![]()
370 Fantasy Earth Wind & Fire![]()
369 Time Pink Floyd![]()
368 Unfinished Sympathy Massive Attack![]()
367 November Rowwen Hèze![]()
366 Last Christmas Wham!![]()
365 Ren Lenny Ren Acda & De Munnik![]()
364 Halt Mich Herbert Grönemeyer![]()
363 Time In A Bottle Jim Croce![]()
362 She Elvis Costello![]()
361 Geef Mij Je Angst André Hazes![]()
360 Verdronken Vlinder Boudewijn de Groot![]()
![]()
Hey, jij ook hier op fok!quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:58 schreef Gretzl het volgende:
371 De Vondeling Van Ameland Boudewijn de Groot![]()
370 Fantasy Earth Wind & Fire![]()
369 Time Pink Floyd![]()
368 Unfinished Sympathy Massive Attack![]()
![]()
![]()
367 November Rowwen Hèzex 100 (waarom deze plaat en niet gewoon Mr. November in de lijst)
366 Last Christmas Wham!![]()
![]()
![]()
365 Ren Lenny Ren Acda & De Munnik![]()
364 Halt Mich Herbert Grönemeyer![]()
363 Time In A Bottle Jim Croce![]()
362 She Elvis Costello![]()
361 Geef Mij Je Angst André Hazes![]()
360 Verdronken Vlinder Boudewijn de Groot
Mijn gevoel zegt 17/18 uur ofzo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ik de ochtend, maar dat is mijn gevoel.
Valt het je op dat de wind sneller waait als je m tegen hebt in plaats van mee?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:01 schreef essnhills het volgende:
Ik vind als de rook om je hoofd is verdwenen ook altijd erg chill trouwens
Ja ik heb gelukkig geen hoofdpijn meer, T2K en hoofdpijn werkte niet echt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar inmiddels alweer aan de betere hand dus?
Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe gaat She van Costello ook alweer?
Heel mooi gaat die.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft wel iets weg van die van Sjarles Asnavoerquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
Sheeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Valt het je op dat de wind sneller waait als je m tegen hebt in plaats van mee?
Een beetje zoals die van Aznavour.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
You Don't Mess Around With Jimquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Jim Croce leren kennen door Stranger Things
Van die Serious-Request naaktfoto's?quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Jim Croce leren kennen door The Hangover Part II![]()
Beter laat en vreemd dan nooitquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Jim Croce leren kennen door Stranger Things
Vibrato is lastig te typen he?quote:
Sherious Requestquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van die Serious-Request naaktfoto's?
In de spits zijn de reclame het langst, daarna tijdens werkuren, daarna in de avond en 's nachts geen reclamequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt 17/18 uur ofzo.
Ja, er hoort helemaal niets van het Songfestival van dit jaar in welke top 5 dan ook. Behalve in de top 5 zwakste Songfestivals.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb de Letse inzending van het Songfestival van dit jaar in mijn top 5 artiesten van Spotify staan dus er klopt helemaal geen sodemieter van.
Sheeeeeehihihihieeeeequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vibrato is lastig te typen he?
Ik schudde tijdens het typen met mijn laptop.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Edit: gif werkt nietquote:
Heb jij die wel gezien dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van die Serious-Request naaktfoto's?
Iets als shee-e-e-e-e-e-e-e-e?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geweldig fragmentquote:
Paar jaar terug luisterde ik nog wel eens StuBru en daar hebben ze 1 reclame om 20 over en 1 om 40 over en niet zo veel rond het nieuws, ik vond dat wel prettig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de spits zijn de reclame het langst, daarna tijdens werkuren, daarna in de avond en 's nachts geen reclame
maar 1 of 2 reclames per uur was trouwens ook iets wat de Evergreen top 1000 luisteren ontzettend fijn maakte.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is wel heel fijn
Denk wel mijn favoriete nummer van Boudewijn
Die zijn nooit gemaakt.quote:
Publieke omroep daar kent sowieso weinig reclamequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar jaar terug luisterde ik nog wel eens StuBru en daar hebben ze 1 reclame om 20 over en 1 om 40 over en niet zo veel rond het nieuws, ik vond dat wel prettig.
Ik vind je een hele prettige forummer maar ik begrijp steeds minder van je muzieksmaakquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef MTheBassman het volgende:
Oke, ik heb helemaal niks met deze vent maar deze is wel echt mooi
De reclame- en nieuwsblokken bij StuBru zijn inderdaad nooit zo lang, maar het zijn er wel veel. Dat wordt uiteindelijk ook hinderlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar jaar terug luisterde ik nog wel eens StuBru en daar hebben ze 1 reclame om 20 over en 1 om 40 over en niet zo veel rond het nieuws, ik vond dat wel prettig.
Mooiste stukje Nederland jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ooit les gegeven op Ameland. Man man, incestkliek daar. Was gelukkig maar een stage
Vind ik nog erger, 3 breaks.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Terschelling is mooierquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooiste stukje Nederland ja
Zal mij een zorg zijn verderquote:
volgens mij staat er niets van Freek in helaasquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat die andere van Freek er ook nog in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes! MuMe'ers verenigt uquote:
Vind ik ook, wel een stuk mooier dan Avond natuurlijkquote:
Zeker wel! Luister maarquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
volgens mij staat er niets van Freek in helaas
Terschellingquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter stem je volgend jaar samen met mijn op Motley Crue
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn verderGenoeg sites met leuke filmpjes.
Naja, is een beetje als Spotify gratis versie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik nog erger, 3 breaks.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrije keuzegenot.Wel heel letterlijk GenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Wie is sfeermaker danquote:
Nee, door Ruud de Wild.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
was dit door Freek geschreven?
Zeker. Die heeft wel meer voor boudewijn geschreven. De Treinreis van Lage Landen is ook van hem bijvquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan hem kun je dat wel overlatenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt ja, thuis en in de auto bijna altijd wel muziek op staan en ik kan vaak tijdens het werk ook gewoon luisteren. Dan kom ik al snel aan gemiddeld 8,5 uur per dag en dan bereik je na 10-11 jaar 500k plays.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel overeenkomsten ja.
Jij luistert wel echt naar krankzinnig veel muziek trouwens.
Altijd toch? Jij hebt alleen soms een beetje moeite om dat toe te geven.quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh gaat het over SHE tijdens SR... euh 2008 volgens mij?
Dat was wel een GENOTsrel
Yep.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh gaat het over SHE tijdens SR... euh 2008 volgens mij?
Dat was wel een GENOTsrel
Ik ga voor Eva, Verdronken Vlinder en Wonderkind van 50quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooiste van Boudewijn: Tip van de Sluier en De Engel Is Gekomen.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind je een hele prettige forummer maar ik begrijp steeds minder van je muzieksmaak
Die zou je moeten kunnen kennen van de MuMeAfrekening (maar da's niet echt een topic voor jou vermoed ik Lex)quote:
Ik ben erg toegeeflijk en meegaand andersquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd toch? Jij hebt alleen soms een beetje moeite om dat toe te geven.
Een user zou uit de kleren om geld op de halen voor SR, toen was er 11k opgehaald en ging ze foto's niet makenquote:
Ook prima jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga voor Eva, Verdronken Vlinder en Wonderkind van 50
Nee daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die zou je moeten kunnen kennen van de MuMeAfrekening (maar da's niet echt een topic voor jou vermoed ik Lex)
Vrouwke zou naaktfoto's laten maken bij genoeg donaties van FOK! aan SR en iedereen die doneerde kreeg ze in bezit of zoiets. Geld is wel gedoneerd, foto's zijn er nooit gekomen zullen we maar zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |