Lekker, stuur maar opquote:
Foo Fighters - Generatorquote:
Er zijn mensen die denken te kunnen leven van lucht en licht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens kun je niet leven van een gebed. Dat jullie het weten.
Tsss. Pink Floyd - Pigs natuurlijkquote:
Mensen schiepen is het domste wat God ooit gedaan heeft.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er zijn mensen die denken te kunnen leven van lucht en licht.
Mensen___!
Heb ooit zoiets gezien in een docu, een stel was dat en een zus van die vrouwquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er zijn mensen die denken te kunnen leven van lucht en licht.
Mensen___!
Waar haal je dat vandaag, ben eigenlijk wel benieuwd naar die van mijquote:
Do you feel like we do livequote:Op zaterdag 30 december 2017 14:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Beste talkbox blijft natuurlijk Peter Frampton
Eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Beste talkbox blijft natuurlijk Peter Frampton
2017wrapped.comquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaag, ben eigenlijk wel benieuwd naar die van mij
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen schiepen is het domste wat God ooit gedaan heeft.
Your compatibility with Gretzs is Super.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:46 schreef Gretzl het volgende:
Top 8 meest beluisterde artiesten in 2017. Voor meer stats kun je terecht op m'n last.fm
Taylor Swift heeft te lijden gehad onder het feit dat ze pas laat haar plaat uitbracht, en hem ook relatief laat op Spotify zette![]()
[ afbeelding ]
Into Temptation en Golden Brown staan beiden doorgaans in mijn top 10 all timequote:
puik planquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
En dan dit erachteraan
maar ff shoot to thrill luisteren
Welkom terugquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer. Val met mijn neus in de Blofboter
Mexiquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mexi!quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:48 schreef Bugno het volgende:
[..]
Into Temptation en Golden Brown staan beiden doorgaans in mijn top 10 all time
BLUFAIDS
Mex, vriendquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Genoeg gleuven gevuld?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi!quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
2017wrapped.comquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:49 schreef Cee het volgende:
Waar kan je zien wat je top-3 artiesten op spotify is? Mobiel zie ik het niet.
Ik had een brief voor iemands moeder in mijn hand toen ie langskwam. Hoop ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welkom terugJe hebt ook net Hazes gemist
Over het algemeen is het toch volstrekt onduidelijk waar Blof het over heeft?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat Blof het over metaforische regen heeft.
JIj ook pikkie! Die eerste band getuigt altijd al van een briljante smaak en ik ben blij verrast dat je ook naar Phoebe en Het Zesde Metaal luistert._O_quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Your compatibility with Gretzs is Super.
You both listen to The National, Phoebe Bridgers and Het Zesde Metaal.
Lekker gewerkt pik.
Maar in dit liedje snap ik het zowaar welquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over het algemeen is het toch volstrekt onduidelijk waar Blof het over heeft?
Meestal staat er wel een weersverwachting in de krantquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Je hebt gelijk, dat mag wel in de krant.
Dit. Mijn Bløf favoriet is overigens Zaterdag (zag ik de week die in het water lag)quote:
Nou vooruitquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar in dit liedje snap ik het zowaar wel
De allermooiste straathoek ruikt naar koffie en naar bierquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit. Mijn Bløf favoriet is overigens Zaterdag (zag ik de week die in het water lag)
https://www.last.fm/user/rotscholierquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
JIj ook pikkie! Die eerste band getuigt altijd al van een briljante smaak en ik ben blij verrast dat je ook naar Phoebe en Het Zesde Metaal luistert._O_
Waar kan ik jouw profiel vinden?
Liefs uit Londen vind ik mooiquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit. Mijn Bløf favoriet is overigens Zaterdag (zag ik de week die in het water lag)
Your compatibility with rotscholier is Medium.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.last.fm/user/rotscholier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |