Ik zou meteen een schadevergoeding eisen omdat je FF gemist hebt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is de klantenservice van NS intens kut. Ik wilde 'even' bellen om een tientje terug te eisen dat ze onterecht hadden afgehaald van mijn chipkaart. Maar hun hele systeem weigerde dienst, mijn adres stond er verkeerd in, ik heb meer dan een kwartier aan de telefoon gezeten en het is ze gewoon NIET gelukt. En nu heb ik ook nog de helft van Learn To Fly gemist.
Ja dat gebruik ik toch nooitquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Spotify houdt het voor je bij of Last.FM
De Dijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie vergevingsgezind zijn als mijn track top3: Sex on Fire 1) heeft.
Waar zie je dat dan op spotify?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Spotify houdt het voor je bij of Last.FM
Dire Straitsquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie vergevingsgezind zijn als mijn track top3: Sex on Fire 1) heeft.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef peaceman het volgende:
geen idee wat ik het meest geluisterd heb, maar aangezien ze op mijn werk in al hun wijsheid hebben besloten 538 te gaan luisteren maakt Thunder een goede kans, helaas..
Ja ik lees niet alles hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zei ik echt 2 topics geleden al
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef Evertjan het volgende:
Toen Duitsers nog fout waren goede oude tijd
Lekker divers welquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
1. Fleetwood Mac
2. Taylor Swift
3. HAIM.
Waar je zin in hebt iddquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben toen gestopt met last.fm omdat ik ook handmatig lp's die ik draaide in ging voeren en dat was me allemaal te veel werk.
Waren ze toch altijd al?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
Met mijn dochter en een vriendinnetje in de indoor speeltuin... weer geen Top 2000 voor mij.
Maar vanavond gaat mevrouw Pippen naar de bioscoop, liggen de meisjes op bed en kan ik drie uur ongestoord Top 2000 luisteren en Fokken! Bliss!!!
Over een aantal jaren is dat alweer 40-45 jaar geleden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef Evertjan het volgende:
Nee, Bliss was vanochtend al.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
Met mijn dochter en een vriendinnetje in de indoor speeltuin... weer geen Top 2000 voor mij.
Maar vanavond gaat mevrouw Pippen naar de bioscoop, liggen de meisjes op bed en kan ik drie uur ongestoord Top 2000 luisteren en Fokken! Bliss!!!
Waarom geen oordopjes mee?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kreeg er een week of 2 geleden een mail van, maar je kan het ook hier zien:quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan op spotify?
I see what you did therequote:Op zaterdag 30 december 2017 14:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een aantal jaren is dat alweer 40-45 jaar geleden.
Maar als ik die niet in zou voeren zou het niet compleet zijn dus ja, wat heb je er dan aanquote:
Ik denk ACDC al was het maar omdat ik dat regelmatig zit te repeteren op mijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |